Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - Samlingslån

Tar och laddar i helgen och biter i det sura äpplet på måndag., håll tummarna!!

Det kommer gå bra :) Hur har din score utvecklats? Har du legat på 6% länge? Har du något som kan påverka scoren inom en snar framtid? Typ ff som försvinner etc?
Annars tror jag att du har goda möjligheter. Kände precis som du, ett låååågt självförtroende just för man vet hur de vanliga bankerna ser på en.
Chocken, glädjen och lättnaden när man inser att Norwegian ger en chansen är obeskrivlig.
Nu ska jag amortera extra på blancolånen och söka medlemslån till bra ränta när min score är tillräckligt bra igen :)

Lycka till Fattiglisa :)

Jag har 19ff 150tkr inkosmt, sökte samlingslån och fick avslag. Jag jar sökt 70tkr, vet inte vad ska jag göra nu :-(((

Tror att antal ff och din inkomst är problemet så sök inget nytt sök inget nytt samlingslån innan du har färre ff. Har du möjlighet till högre inkomst är det också bra.

Tror att antal ff och din inkomst är problemet så sök inget nytt sök inget nytt samlingslån innan du har färre ff. Har du möjlighet till högre inkomst är det också bra.
Det var inkomsten från juni till december, jag fick jobb i juni förra året, och i mars nästa år försvinner 10 st ff, men det är långt till mars 2016...

Förstår att det känns långt till mars 2016 men du bör nog vänta i alla fall till slutet av året för att få ner dina ff. Sen kanske du kan skaffa papper på din årsinkomst som du kan komplettera din ansökan med

Förstår att det känns långt till mars 2016 men du bör nog vänta i alla fall till slutet av året för att få ner dina ff. Sen kanske du kan skaffa papper på din årsinkomst som du kan komplettera din ansökan med
Tack så mycket för tipset!

Det var inkomsten från juni till december, jag fick jobb i juni förra året, och i mars nästa år försvinner 10 st ff, men det är långt till mars 2016...

Precis som ca5tio skriver, ta inga fler förfrågningar, det skjuter bara upp lidandet. Din deklarerade inkomst borde vara tillräckligt för ett lån på 70k kan jag tycka.

Vågar inte svara. Det borde ju gå. Dom verkar bevilja väldigt mycket. Frågan är hur mycket du är beredd att "chansa". Jag blev bevilljad. På UC fick jag en "blank" förfrågan från Norwegian och scoren steg till 8,2% från 6%.

I övrigt var mina förutsättningar idag:
Blanco: 204000
Krediter: 142000 (Utrymme/Beviljat: 167500)
8 krediter, 5 kreditgivare
6 ff
Underskott: 72000
Årsinkomst 509000.

Jämfört med mig borde du ha ganska goda förutsättningar, beroende på vad dom tittar på.

Vill bara flika in att det inte är en blank förfrågan du fått, bara en förfrågan utan sökt belopp (eftersom de beviljar så mycket deras ansökningsmodell tillåter). En "riktig" blank förfrågan är inte blank alls i minUC, utan man ser vem som ställt den och ofta kompletterat med ett tillhörande ärendenummer/referens. De som tittar på din kreditupplysning (banker etc) ser däremot bara en blank förfrågan (därav namnet).

Vill bara flika in att det inte är en blank förfrågan du fått, bara en förfrågan utan sökt belopp (eftersom de beviljar så mycket deras ansökningsmodell tillåter). En "riktig" blank förfrågan är inte blank alls i minUC, utan man ser vem som ställt den och ofta kompletterat med ett tillhörande ärendenummer/referens. De som tittar på din kreditupplysning (banker etc) ser däremot bara en blank förfrågan (därav namnet).

Ahh, tack :) Nu ska vi pressa ner betyget för att få medlemslån =)

Det kommer gå bra :) Hur har din score utvecklats? Har du legat på 6% länge? Har du något som kan påverka scoren inom en snar framtid? Typ ff som försvinner etc?
Annars tror jag att du har goda möjligheter. Kände precis som du, ett låååågt självförtroende just för man vet hur de vanliga bankerna ser på en.
Chocken, glädjen och lättnaden när man inser att Norwegian ger en chansen är obeskrivlig.
Nu ska jag amortera extra på blancolånen och söka medlemslån till bra ränta när min score är tillräckligt bra igen :)

Lycka till Fattiglisa :)

Jag kunde inte hålla mig tills på måndag...skickade in ansökan och var så nervös så jag skakade! Jag blev beviljad!!! Så nu sitter jag och fyller i alla krediter och kan fortfarande inte tro det är sant! Så jäkla härligt!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp