Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - Samlingslån

Klockan har precis slagit över till måndag. Mitt kreditbetyg sjönk från 20,2 till 15,9
En förfrågan försvann. Hoppas nu att det håller när jag söker. Jag har inte så stora förhoppningar men chansar i allafall. Ett samlingslån skulle betyda att jag kan ta mig ur den här lånekarusellen.

Senast ändrad:
Håller tummarna för dig idag :)

Tack ni som höll tummarna, tyvärr funkade det inte, fick avslag som jag tyvärr befarat. Bara att kämpa vidare.

Hur fan är det möjligt? Vad hade du för inkomst?

Ca 500 i inkomst. Men jag tror att det är alla mina krediter som ställer till det. Hade ju hoppats när det fanns andra med liknande förutsättningar som fått lån

Efter att jag fick mitt lån hos BN så fick jag en blank ff en dag efter (skulden hade inte hunnit betalas) när uc sen rapporterade in mitt lån + ett kreditkort så gick den från 22% till 87%. Den har jag betat ner till 76% nu. När jag ansökte om upplåning hos BN nu (hade behövt 20.000 till) så fick jag erbjudande om att låna upp till 350.000.
Inkomst 505.000
Inget underskott
Inga anmärkningar
Gammalt skuldsaldo
13 ff

Har precis pratat med BN, de ville inte tala om för mig exakt varför jag fick avslag eftersom risken finns att om det kommer ut så börjar folk manipulera sina sökningar. Rent generellt tipsade killen om att de gärna ser att skulderna minskat de senaste månaderna och att få förfrågningar var bra. Jag har tre förfrågningar ganska tätt i sept-14 och han sa att det kunde spela in. Alltså jag hade inte många förfrågningar men jag hade tre som låg nära varandra i tid och det kan tas in i deras bedömning.
Killen på BN sa inget om antal krediter, summa eller underskott.

Trist Jolanta :(
Jag tror också att en trend över tid är ganska avgörande.
Bit ihop, beta av det du kan och vänta ut tills fler ff försvinner.
Kämpa på! Du är inte ensam. Vi är många som är/varit där...

Ja, jag får kämpa på till i september och då göra ett nytt försök. Men f-n vad skönt det varit om jag fått samlingslån redan nu :(

Hur såg det ut för dig?
Inkomst såg jag.
Underskott?
Krediter?
Blanco?
Avbetalning?
Datum på dina ff?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp