Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Lånar tråden. Jag och frugan har ett bankkonto hos ICA banken som vi använder ihop. Dit skulle jag vilja ha mitt samlingslån utbetalt till dock står frugan ensam på det kontot just nu. Gör dom kontroll innan utbetalning vem som äger kontot eller ser dom att vi är gifta och att det är okej då? Vore bra och veta innan man gör ansökan.

Yes, kommer göras kontroll och den kommer stoppas. Du måste vara huvudkontohavare.

Lånar tråden. Jag och frugan har ett bankkonto hos ICA banken som vi använder ihop. Dit skulle jag vilja ha mitt samlingslån utbetalt till dock står frugan ensam på det kontot just nu. Gör dom kontroll innan utbetalning vem som äger kontot eller ser dom att vi är gifta och att det är okej då? Vore bra och veta innan man gör ansökan.
Alla banker gör kontroll genom Bankgirocentralen för att undvika bedrägeri

Tror ni Bn godkänner 13,6% och7ff i fråga om ett samlingslån eller bättre och vänta till i höst då jag bara har ett par ff kvar?

Tror ni Bn godkänner 13,6% och7ff i fråga om ett samlingslån eller bättre och vänta till i höst då jag bara har ett par ff kvar?
Hur mycket har du i inkomst och lån/krediter? Och hur stort samlingslån vill du ha. Har ju hört att de godkänner med högre kreditbetyg än 13,6 men beror nog också på andra förutsättningar

310 inkomst, lån 360, samlingslån i tanken är ca 90 resten är bra lån med bra villkor. Skulle jag samla detta som jag tänkt så skulle jag spara 4000kr mån vilket hade varit gott, men situationen fungerar ju bra ändå tills i höst men finns chansen nu så är jag intresserad dock

310 inkomst, lån 360, samlingslån i tanken är ca 90 resten är bra lån med bra villkor. Skulle jag samla detta som jag tänkt så skulle jag spara 4000kr mån vilket hade varit gott, men situationen fungerar ju bra ändå tills i höst men finns chansen nu så är jag intresserad dock
Syns alla lån och krediter på minuc/kreddy? Förr kunde BN neka om man sökte samlingslån på lån som inte syns (läst längre bak i denna tråd)

Syns alla lån och krediter på minuc/kreddy? Förr kunde BN neka om man sökte samlingslån på lån som inte syns (läst längre bak i denna tråd)

Nej, UC ser bara de lån/krediter som rapporteras in till dem. Mindre nogräknade aktörer (ofta de med hutlösa räntor) och vissa krediter brukar tex inte synas i UC.

Nej, UC ser bara de lån/krediter som rapporteras in till dem. Mindre nogräknade aktörer (ofta de med hutlösa räntor) och vissa krediter brukar tex inte synas i UC.
Jo, Jag vet svarade på ”Tavelramen” om det syns alla lån och krediter

22 av de syns inte på uc men den skulle jag klara att betala ett tag till på i värsta fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp