Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Menade om tavelramen bara hade synliga lån

Du kommer säkert få lån beviljat. I alla fall lägre belopp.

Men du kommer få likande ränta som jag hade. Min skuld öladeöladeiatället trots inbetalningar på ca 7000-8000 kr

Valde nu att prova lendo istället, tänkte att jag provar och ser vad som händer då jag har råd att vänta tills i höst med övriga uc. Fick erbjudanden direkt, de flesta har inte svarat, men remember med 20% på hela beloppet än sålänge vilket är bättre än nuläget och detta går ju att baka om senare såklart, men kul att veta att det verkar gå:)

Vilket belopp sökte du på?

Sökte på 90, glömde skriva underskott på 44 med. Skrev under det, vart erbjuden upp till 170 plus kreditkort på 20 om jag ville men jag är nöjd som det är och att kunna ha en bra ekonomi att röra sig med. Men förvånad hur lätt de verkade vara, men ska inte ropa hej förrän pengarna är på kontot:/

Riktigt bra ju, tror att Remember erbjuder upp till 350

Mycket! :) vilken dag detta, först tidigare uppdatering utav inkomst än jag räknat med och sen detta. Och väldigt tacksam för detta forumet där man lär sig mycket och blir vänligt bemött utav erfarna kunniga personer

Hur mycket påverkades ditt UC-betyg när den nya inkomsten trillade dit :)?

Från 24 till 13 ca, men i förrgår nån procent till utan någon anledning vad jag ej kan förstå, men att komma ner i dessa 0,2 som man en gång haft blir en gåta. Blir nog bara att sudda ut ff nu och hoppas att de sjunker i framtiden

Grattis Tavelramen till ditt lån, hade du medsökande? Skrev du att lånet skulle bli ett samlingslån för att betala av andra lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp