Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Valde nu att prova lendo istället, tänkte att jag provar och ser vad som händer då jag har råd att vänta tills i höst med övriga uc. Fick erbjudanden direkt, de flesta har inte svarat, men remember med 20% på hela beloppet än sålänge vilket är bättre än nuläget och detta går ju att baka om senare såklart, men kul att veta att det verkar gå
Sökte på 90, glömde skriva underskott på 44 med. Skrev under det, vart erbjuden upp till 170 plus kreditkort på 20 om jag ville men jag är nöjd som det är och att kunna ha en bra ekonomi att röra sig med. Men förvånad hur lätt de verkade vara, men ska inte ropa hej förrän pengarna är på kontot:/
Mycket! vilken dag detta, först tidigare uppdatering utav inkomst än jag räknat med och sen detta. Och väldigt tacksam för detta forumet där man lär sig mycket och blir vänligt bemött utav erfarna kunniga personer
Från 24 till 13 ca, men i förrgår nån procent till utan någon anledning vad jag ej kan förstå, men att komma ner i dessa 0,2 som man en gång haft blir en gåta. Blir nog bara att sudda ut ff nu och hoppas att de sjunker i framtiden