Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Har haft cash2you. Skulden ökade aldrig där även om man tog en betalningsfri månaf.
Amorterade man extra så blev det lägre ränta månaden efter och dom hade 25% ränta

0.22% ränta av 50.000 är 11.000 kronor ränta. Per år. Du betalar 1.000 kr per månad vilket betyder att ja, på ett år betalar du bara räntan.
Så har man lånet i 10 år och betalar den summan har man fortfarande skulden kvar, det är galet.

Jo, man tog ju ändå lånet oavsett. Man lär sig av misstagen!

Dock så räddade dom en situation åt mig

Hej,

Jag beviljades och fick precis utbetalt ett lån på 70 000 kr för två veckor sen. Jag erbjöds betydligt mer. Jag skulle vilja ta lite till för att lösa en grej, är det för nära inpå för en upplåning?

Det brukar vara lätt att höja lånet. Kolla hemsidan på upplåning.

Vill du berätta hur din återbetalningsplan ser ut?

Jörgen:
Maila dem och fråga om dem kan höja.
Hört att man måste vänta ett tag innan höjning... men dem erbjöd dig högre så maila eller ring

Det står på din sida när du är inloggad. Gå in på "upphöjning". Där står en summa som dom nästan garanterat godkänner

Lånar tråden. Jag och frugan har ett bankkonto hos ICA banken som vi använder ihop. Dit skulle jag vilja ha mitt samlingslån utbetalt till dock står frugan ensam på det kontot just nu. Gör dom kontroll innan utbetalning vem som äger kontot eller ser dom att vi är gifta och att det är okej då? Vore bra och veta innan man gör ansökan.

du får nog ringa eller maila och fråga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp