Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Vad tror ni om mina möjligheter för ytterligare ett lån på 30-40 000 kr alternativt samla ihop allt på cirka 100 000 kr.

Redovisad inkomst 2015: 74 000 kr

Aktuell inkomst 206 000 k

Höjd inkomst från och med aprillön således: 288 000 kr

Jag hade ett lån hos norwegian i november men nyttjade ångerrätten och löste den.

Nuvarande situation:
Kreditbetyg: 3,1
Ff: 4
Blanco: på cirka 69 000 kr.

Tack på förhand,
Tror inte att det är några problem, bra betyg och få ff. Frågan är om du inte skulle få bättre ränta om du söker via förmedlare än direkt till BN?

Problemet är att jag betalar hellre hög ränta och ser till att ha allt digitalt. Vill ej få något post.

Finns det någon annan aktör som tillhandahåller lika digitalt annars?

Jag ansökte nu precis, ska ladda upp lönespec när den kommer nästa vecka med den nya lönen.

Ansökte om 110 000 kr. Fick preliminärt godkänt och med möjlighet att låna upp till 235 000 kr.

Valde 130 000 kr så jag har en liten buffert också. Ska försöka betala av det så snart som möjligt, förhoppningsvis inom 1 år.

Jag ansökte nu precis, ska ladda upp lönespec när den kommer nästa vecka med den nya lönen.

Ansökte om 110 000 kr. Fick preliminärt godkänt och med möjlighet att låna upp till 235 000 kr.

Valde 130 000 kr så jag har en liten buffert också. Ska försöka betala av det så snart som möjligt, förhoppningsvis inom 1 år.

Vilken ränta?

cirka 15 % så tyvärr rätt högt.

Valde att ha lånet under en längre tid men kommer försöka amortera mkt på kort tid så jag blir av med det snabbt.

Finns det någon nackdel med att ha lånet signerat under en längre tid typ 10 år?

Jag förstår att om jag faktiskt har lånet i 10 år kommer det kosta sjukt mycket pengar, men om jag lyckas betala av allt inom 1 år kvittar det väl? Betalar väl bara räntan fram tills den dagen jag avslutat lånet?

Uppskattar snabbt svar

Tänker att jag har en låg månadskostnad på "pappret" om det skulle vara lite tuffare någon månad, men räknar med att kunna amortera cirka 13 000 kr i månaden.

Borde väl stå i villkoren för lånet om det går.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp