Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Sökte lån hos bn på 70k blev nekad.
9.6 i betyg inga anm eller så, inkomst 240k. 13 ff.

Dom kanske blivit hårdare med att låna ut numera eller?.

Det stämmer nog. Min gissning är att mängden förluster och andelen problemkrediter blivit högre än man tänkt och att man därför stramat upp kreditgivningen

Lasseman som jobbar hos KFM skrev så här om det den 18/3:
"Jag har sett ganska många ärenden från bn på jobbet och dom är väl ändå ganska nya på marknaden?
Kan tänka mig att man stramat åt kreditgivningen då förlusterna blivit för omfattande och kostsamma.".

Lasseman som jobbar hos KFM skrev så här om det den 18/3:
"Jag har sett ganska många ärenden från bn på jobbet och dom är väl ändå ganska nya på marknaden?
Kan tänka mig att man stramat åt kreditgivningen då förlusterna blivit för omfattande och kostsamma.".[/QUOT

Jag bara tänker att genom låneförmedlare borde väl BN kunna handplocka som dom vill hos folk med bra ekonomi men å andra sidan så är väl deras räntesatser för höga för att kunna konkurrera.

Vad tror ni om mina möjligheter för ytterligare ett lån på 30-40 000 kr alternativt samla ihop allt på cirka 100 000 kr.

Redovisad inkomst 2015: 74 000 kr

Aktuell inkomst 206 000 k

Höjd inkomst från och med aprillön således: 288 000 kr

Jag hade ett lån hos norwegian i november men nyttjade ångerrätten och löste den.

Nuvarande situation:
Kreditbetyg: 3,1
Ff: 4
Blanco: på cirka 69 000 kr.

Tack på förhand,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp