Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Jag har ochså fått ökning 2 ggr på kreditkortet, började på 2500 o sen 5000 ock nu har jag 15.000kr om jag vill höja, höjt till 5000kr bara o då togs ingen UC.

Jag fick ett erbjudande om att höja upp mitt lån,såg jag på "Mina Sidor".Men då görs ju en ny UC,vilket jag tycker är rätt onödigt,då lånet är rätt nytt.

Är det någon som nappat på att höja sitt befintliga lån ännu?.Det bör ju tas en ny "UC" igen.Fick den frågan innan på meddelande av en medlem här,och jag svarade att det nog görs en ny förfrågan.

Jag har inte nappat ännu. Inväntar svar från Norwegian ang UC. Så snart jag hört något så återkommer jag.

Inget hos mig

Tar de UC på utökning av befintligt lån? Fick ett mail fr dem idag ang detta..där stod det att "baserat på den information vi har tillgänglig kan du öka ditt lån med xxxxx kr". Själva uttalandet låter nästan som att de garanterar en att få utöka. Vad tror ni?

När du loggar in på mina sidor, finns där redan en summa som du kan utöka med? på min profil står det bara att jag kan ansöka om höjning av befintlig lån.

När du loggar in på mina sidor, finns där redan en summa som du kan utöka med? på min profil står det bara att jag kan ansöka om höjning av befintlig lån.

Jag tror att dom tar en ny "UC" igen.Kanske är så att vissa redan är garanterade en viss summa ändå,tycker det verkar vara lite konstigt i så fall.

Hej,

Mailade och frågade BN som svarade:

Hej,

Tack för ditt meddelande.

Du kan ansöka om utökning på ditt lån på MinSida efter loggat in med BankID. Det tas en UC när du ansöker.

Ha en trevlig dag.

Med vänlig hälsning,
Bank Norwegian

Precis som det står skrivet ovan fick jag svar från BN idag. Det tas en UC för att se att jag inte dragit på mig någon betalningsanmärkning eller att min skuld har ökat.

Men på svar som någon frågat tidigare, ja jag har en summa som jag max får utöka mitt lån med. Vet inte vad de har räknat på för att få fram just den summan.

Precis som det står skrivet ovan fick jag svar från BN idag. Det tas en UC för att se att jag inte dragit på mig någon betalningsanmärkning eller att min skuld har ökat.

Men på svar som någon frågat tidigare, ja jag har en summa som jag max får utöka mitt lån med. Vet inte vad de har räknat på för att få fram just den summan.

En nyfiken fråga,såg du den summan på dina sidor,eller upplyste dom dig hur mycket du fick eller kunde utöka ditt lån med?.

Jag fick den informationen redan i mailet de skickade. Men syns även på mina sidor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp