Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Alla banker ser nog anmärkning när dom hämtar UC från upplysningscentralen:/

var fick du ditt lå yoyo?? uppfatta ite det riktigt?? genom axofinanas eller??

Nä jag kontaktade axofinans,men jag beslöt att endå söka själv via bank norweigans hemsida.

Riktigt sugen att testa Norwegian.

Men är det någon mening i dagsläget tror ni?

Har nyligen fått ett lån på 100k, och med det betalat bort 3 mindre lån, så min belåningsgrad är lika hög men jag har minskat antal långivare.

Inkomst 430k, blancolån på 300k, UC-score MINDRE BRA 13%.

Är det lönt att söka lån för att lösa ännu fler skitlån?

9 uc-frågor. Om 7 månader bara 2 kvar...

Söka nu? Vänta?

Kram.

Om du söker lån för qtt lösa andra lån så är det oftast enklare, än tex att bli beviljad ett nylån. Så om du vill samla några lån hos Bank Norwiegan, så lär du bli beviljad för det, dock kan du räkna med en ränta runt 15%

Jag sökte ett samlingslån hos dem förra veckan men blev nekad direkt utan att en UC togs? Förstår inte varför jag blev nekad när de inte ens tog en upplysning på mig?

Jag sökte ett samlingslån hos dem förra veckan men blev nekad direkt utan att en UC togs? Förstår inte varför jag blev nekad när de inte ens tog en upplysning på mig?

Nu har jag inte sökt på Norwiegan, men har vart med om liknande på andra sidor t ex på Cashbuddy. Det verkar som dom tar en lättare upplysning (ejUC) först direkt per automatik för att kolla upp olika saker, tex skuldsaldo hos kfm eller anmärkning pga löneutmätning/ tillgångsundersökning.

För min del blev det blank nej, men nu när min tillgångsundersökning gällande löneutmätning försvann så kommer jag vidare till manuell granskning (där de tar UC)

Nu har jag inte sökt på Norwiegan, men har vart med om liknande på andra sidor t ex på Cashbuddy. Det verkar som dom tar en lättare upplysning (ejUC) först direkt per automatik för att kolla upp olika saker, tex skuldsaldo hos kfm eller anmärkning pga löneutmätning/ tillgångsundersökning.

För min del blev det blank nej, men nu när min tillgångsundersökning gällande löneutmätning försvann så kommer jag vidare till manuell granskning (där de tar UC)

Ja, det det är nog som du skrivet att de tar någon form av annan upplysning först. Tycker det är konstigt bara att jag blev nekad direkt, har inga anmärkningar eller liknande. Har aldrig haft lån hos dem tidigare så jag kan Inte vara spärrad pga det. Hoppas det går bättre för dig om du ska söka lån där.

Jag sökte om ett lån hos Norwegian. Blev avslag direkt och UC tagen. Dock erbjöd de mig ett kreditkort istället (på ett lägre belopp).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp