Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Precis samma situation som mig. Utan de ger masser med folk falska förhoppningar, de beviljar alla oavsett risk prognos och inkomst förutom de med anmärkningar sen ber de dig skriva under skuldebrev sen mitt i allt ett avslag, de använder således ett manuellt bedömning och inkomst och uc risken sätter räntan. Bara vänta 1 år och inte dra på sig någon förfrågan och få ett lån som är flera gånger billigare och bättre än bank norwegians lån , o sen skänka rika norrmän en massa pengar i form av ränta och avgifter samtidigt som de tjänar stora pengar i flygbranschen enl bokslut

Å andra sidan tillhör det ju vuxenlivet att inte ta ut saker och ting i förskott.

Hur så? Det väller in kommentarer om att banker ger avslag efter ett initialt godkännande. Kan folk inte bara förstå att det sker då och då så slipper de bli så bedrövade som de två senaste postarna?

Tillhör det inte sunt förnuft att ha lite is i magen och inte ropa hej? Jag var på en arbetsintervju nu för ett tag sedan och blev strax därpå meddelad att jobbet var mitt. Inte sprang jag ut och berättade för alla jag kände om vilket toppenjobb jag hade landat förrän det var påskrivet och klart.

Tycker ändå det är ganska efterbliven argumentation.
Om jag och min sambo går till mördavårdskliniken och dom säger där, grattis ni ska få barn. Då ska man enligt din logik låtsas som att det regnar tills att man faktiskt fött ut barnet nio månader senare.
Det är väl klart att folk blir glada och sedermera besvikna om en aktör FÖRST skriver grattis då har fått lån och sen nekar?!
Naturligtvis är man säker först när pengarna är på kontot men om du gör en ansökan, skriver på ett skuldebrev och SEN blir nekad är det logiskt att folk blir besvikna.

Nej, det beror på situationen så i ditt fall har man varit rätt efterbliven om man inte börjat förbereda sig inför ungen. När det kommer till lån så är den här situationen hyfsat vanlig bland folk med taskig ekonomi och det räcker med att ströläsa forumet någon halvtimme innan man fattat det. Då tycker jag det är ganska barnsligt att bli så förtvivlad.

Det är hyfsat vanligt med sjukdomar också, det gör dom inte mindre förtvivlade för det. Var det inte du som lekte att du jobbade på en låneförmedlare och kom med helt bisarra tips?
Om jag har fel så sorry :D

Det var inte jag men jag minns det också. Vill minnas att han hade både för- och efternamn som nick.

Finns det någon här som har fått en "bra" ränta utav Bank Norwegian?
Undrar också om någon har ett belopp över 250.000 hos dom.

Finns det någon här som har fått en "bra" ränta utav Bank Norwegian?
Undrar också om någon har ett belopp över 250.000 hos dom.

Jag tog lån där på 300 000 i februari 2016. 21,16 % i effektiv ränta.

Efter 2,5 år av månadsbetalningar uppgår lånebeloppet till 305 000. Beräknas vara avbetalt i slutet av 2033.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp