Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Frågar BN alltid efter kompletteringar eller är det individuellt?
Kan det handla om att om man anger fel inkomst på ansökan och det visar sig skilja avsevärt på inkomsten genom UC att de då efterfrågar kompletteringar?
Någon snäll själ som vet något om BN och kompletteringar ?
När jag fick lån där i maj 2017 så var det inga kompletteringar, men jag hade hyfsad UC 6,0 och 7ff.

Tack korpen, var det stort lån?
Hade du höga blancolån? Hög inkomst?
Om jag säger så här så var jag överkvalificerad för det BN lån, men jag visste inte bättre då. Så jag är kanske inte rätt person att fråga.

Frågar BN alltid efter kompletteringar eller är det individuellt?
Kan det handla om att om man anger fel inkomst på ansökan och det visar sig skilja avsevärt på inkomsten genom UC att de då efterfrågar kompletteringar?
Någon snäll själ som vet något om BN och kompletteringar ?

Jag har lånat av dem tre gånger och varje gång har jag behövt ladda upp senaste lönespec för mig själv såväl som för medsökande.

Vad jag läst är det inte så ovanligt att man vill ha en lönespec. Det är å andra sidan otroligt snabbt fixat och så länge man angett samma lön i ansökan som står på lönespecen är det väl inga större problem.

Jag vill höja mott lån hos BN,
Tog första lånet 200 000 april 2018 och höjde det 1,5 mån efter med 50 000
Har alltid skött betalningarna samt har ett kredit kort på 5 000 som jag alltid betalar i tid på.

Intialt fick jag erbjudande på 490 000 men tog bara 200 000 och har alltså 250 000 nu,
Försöker höja det (försökt en gång per månad sedan början på aug men fått nej i aug, sept , okt och nov.

Nu har jag möjlighet att testa igen, men tror inte det kommer gå.

Tips på vad jag kan göra? Skulle behöva 50 000 för att lösa en dyr vivus kredit! :(

Jag vill höja mott lån hos BN,
Tog första lånet 200 000 april 2018 och höjde det 1,5 mån efter med 50 000
Har alltid skött betalningarna samt har ett kredit kort på 5 000 som jag alltid betalar i tid på.

Intialt fick jag erbjudande på 490 000 men tog bara 200 000 och har alltså 250 000 nu,
Försöker höja det (försökt en gång per månad sedan början på aug men fått nej i aug, sept , okt och nov.

Nu har jag möjlighet att testa igen, men tror inte det kommer gå.

Tips på vad jag kan göra? Skulle behöva 50 000 för att lösa en dyr vivus kredit! :(

Skaffa betalkoll om du inte redan har det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp