Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Dom tar UC
Det var ett mirakel att de ville hjälpa mig!!
85000kr hjälpte dom mig att lösa :)
Nu är man helt borta från "smsträsket"
Och ska aldrig mer dit!

Norwegian verkar bra nuförtiden, blev själv beviljad 130k för att lösa andra lån/krediter

Det var lite blandat, Klarna konto, Svea, Cashbuddy + Cash2You och lite sånt, blev 102k totalt, resterande 26k fick jag utbetalt till mitt konto så det blir en bra sommar :)

Dom begärde ingen lönespec, ringde inte mig eller min arbetsgivare. Signerade med BankID :)

När jag sökte hade jag iofs Kreditbetyg BRA 4% 9k underskott och 6-7 UC-förfrågningar, Har väntat länge på att mitt betyg skulle bli bättre och jag tror förfrågningar gör mycket på betyget.

Kul att se att fler har lyckats få hos dom, inte den bästa räntan, runt 15% men blir man inte beviljad nån annanstans så får man inte klaga :)

Norwegian verkar bra nuförtiden, blev själv beviljad 130k för att lösa andra lån/krediter

Det var lite blandat, Klarna konto, Svea, Cashbuddy + Cash2You och lite sånt, blev 102k totalt, resterande 26k fick jag utbetalt till mitt konto så det blir en bra sommar :)

Dom begärde ingen lönespec, ringde inte mig eller min arbetsgivare. Signerade med BankID :)

När jag sökte hade jag iofs Kreditbetyg BRA 4% 9k underskott och 6-7 UC-förfrågningar, Har väntat länge på att mitt betyg skulle bli bättre och jag tror förfrågningar gör mycket på betyget.

Kul att se att fler har lyckats få hos dom, inte den bästa räntan, runt 15% men blir man inte beviljad nån annanstans så får man inte klaga :)

Tro mig, du hade fått bättre ränta med dina förutsättningar som du nämnde ovan.

Tro mig, du hade fått bättre ränta med dina förutsättningar som du nämnde ovan.

Ja, det är möjligt, men vågade inte chansa och dra på mig ytterligare förfrågningar då betyget dras ner mycket av dessa så jag är nöjd ändå, sökte dessutom dagen efter 30k på Lendo för bilköp, endast 2 banker svarade, med räntor runt 15% (Collector & GE) Så hade jag sökt 130k på Lendo med en gång hade jag troligen inte fått nåt alls.

Tänkte kolla om ngn kanske kunde hjälpa mig har ca 220k i inkomst har haft det 4 år i streck tog ett blanco på 100 från min egen bank för 1 månad sedan har 2 uc senaste 36 mån alltid skött min ekonomi behöver 100k till för att lösa skulder åt min bror tror ni att norwegian beviljar mig 100k?

Xwader, du kommer bli godkänd till 100% tro mig, bara att ansöka

Vad tror ni om mina chanser?

Överskott av tjänst 288
Allmänna avdrag 0
Taxerad förvärvsinkomst 288
Underskott av kapital 63
Sammanräknat netto efter avdrag, före skatt 225
Slutlig skatt 48

Blanco/Borgen 17.453
Kontokrediter 21.223
Totalt utnyttjat 38.676
Totalt beviljat 44.140
Antal krediter 5

Uc 40 st (26 om 2 veckor)

Kommer någon låna mig pengar?

Kommer min score förbättras när det blir färre förfrågningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp