Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

om det lånet på 200.000 skulle skita sig för mig av någon anledning, kan man då ta 2 andra banker som erbjöd 100.000 vardera och skriva under hos dem för att jag ska få 200.000??

Eller funkar det inte så? Kan man bara ta en bank?
Det kanske är något Lendo kundservice kan hjälpa till med?
Du kan alltid fråga Lendo om det :)

om det lånet på 200.000 skulle skita sig för mig av någon anledning, kan man då ta 2 andra banker som erbjöd 100.000 vardera och skriva under hos dem för att jag ska få 200.000??

Eller funkar det inte så? Kan man bara ta en bank?
Det kanske är något Lendo kundservice kan hjälpa till med?
När du har valt en bank då går det inte att välja en annan bank med samma uc ,
Men om du inte hade valt bank(remember)ännu , då var det möjlig att förändra belopp eller något annat med hjälp av handläggare inom 3 fyra arbetsdagar utan att ny uc tas .
Svar till din frågan blir Nej
Om remember nekar dig senare i processen då ska du göra ett helt ny förfrågning.

Men om du inte hade valt bank(remember)ännu , då var det möjlig att förändra belopp eller något annat med hjälp av handläggare inom 3 fyra arbetsdagar utan att ny uc tas .
Om remember nekar dig senare i processen då ska du göra ett helt ny förfrågning.
Men va det via Lendo?
Är ett annat svar via Lendos frågor och svar:
”Hej xxx
Tack för ditt inlägg

Du kan absolut välja en annan bank om du skulle få avslag från Marginalen Bank.
Dina låneförslag är giltiga i 30 dagar från att du ansökte.

Om du önskar byta bank ringer du oss på 0771 13 13 10!

Ha en fin dag”

Senast ändrad:
Men va det via Lendo?
Är ett annat svar via Lendos frågor och svar:
”Hej xxx
Tack för ditt inlägg

Du kan absolut välja en annan bank om du skulle få avslag från Marginalen Bank.
Dina låneförslag är giltiga i 30 dagar från att du ansökte.

Om du önskar byta bank ringer du oss på 0771 13 13 10!

Ha en fin dag”
Du menar att man kan välja mellan olika låneförslag till en månads period med samma "EN "uc hos lendo?

Du menar att man kan välja mellan olika låneförslag till en månads period med samma "EN "uc hos lendo?
Jag vet inte men borde vara samma UC eftersom dem skriver ”dina låneförslag är giltiga i 30 dagar”
Kopierade bara svaret på en fråga under lendos frågor och svar. Men bästa är nog att fråga Lendo.

Såg nu att det är inom 5 dagar om man ska ändra belopp i ansökan. Men tror man kan ta de andra låneförslag om dem redan finns (via Lendo)

Någon som lyckats sänka räntan på BN?

Jag sökte via advisa, fick erbjudande av BN, sökte 70 000 och fick erbjudande om 440 000 av BN.

Verkar lovande. Hopps allt blir slutgodkänt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp