Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Japp dom har blivit hårdare med utlåningen numera.Till och med när vissa har velat höja upp sitt befintliga lån så har det blivit stopp,trots att dom fått det erbjudandet av BN.

Ansökte igår och blev beviljad hos BN, ett samlingslån. Fyllde i alla uppgifter. Fick sen ett mail att pengarna var iväg-skickade, och på ”mina sidor” så finns betalningsplanen och allting.

Då BÖR allt vara grönt kan man tycka väl?

Ansökte igår och blev beviljad hos BN, ett samlingslån. Fyllde i alla uppgifter. Fick sen ett mail att pengarna var iväg-skickade, och på ”mina sidor” så finns betalningsplanen och allting.

Då BÖR allt vara grönt kan man tycka väl?

Grattis, vad hade du för förutsättningar?

Grattis, vad hade du för förutsättningar?

9 ff, 3,3 score, 340 i blanco.
Tjänar 350k om året. Blev beviljad 200 men kunde låna 250. Hade medlåntahare med i prencip ”ren” uc.

Men visst, när dom har skickat ut mail att allt är grönt och pengarna skickats, då bör det vara klart? Man har hört att vissa nekats efter dom blivit godkända.

Tjänar 350k om året. Blev beviljad 200 men kunde låna 250. Hade medlåntahare med i prencip ”ren” uc.

Men visst, när dom har skickat ut mail att allt är grönt och pengarna skickats, då bör det vara klart? Man har hört att vissa nekats efter dom blivit godkända.

Tror inte det blir något stök med det faktiskt, är dem beviljade och på väg utan kompletteringar så är det grönt

Hej! Har en fråga till någon som ansökt med upplåning av sitt befintliga lån hos norwegian, om man ansöker om ett visst belopp som de anser är för högt att bevilja, ger dom då ett förslag på ett lägre belopp eller blir det helt avslag?

Hade du lån hos dem tidigare?

Hej!

Fick ett lån om 150.000 kr beviljat Juni 2017 hos Bank Norwegian. Jag var då inte medveten om de otroligt kassa förusättningarna som följde på lånet - däribland en effektiv ränta på 25 %! Kalla mig oansvarig men glädjeruset som följde över att NÅGON bank kunde hjälpa mig, förblindade mig. Betalar av lånet med ca 3000 kr per månad och trots detta har min skuld hos BN ÖKAT till ca 159.000 kr! Räntan är såklart boven i dramat. Även om BN för många är "en räddare i nöden" uppmanar jag er alla att tänka till en eller två gånger och se över era alternativ innan ni signerar ett avtal med BN. Idag står jag mitt kast men ångrar djupt att jag inte löste min dåvarande situation utan att blanda in BN.

Ta hand om er

Hälsar
Televinken

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp