Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Så länge du inte godkänt det hela bör du väl kunna höja beloppet på mina sidor? annars testa maila dom och fråga. Godkänner du 50 000 kr, kommer du med allra största sannolikhet inte kunna höja det direkt efter, utan du kommer behöva (likt mig) vänta 3 månader innan de tittar på ditt ärende igen. Har svårt att se att de tar en ny UC om det bara var 2 veckor sedan. Om jag var du skulle jag ha ringt dom och frågat.

Tror ni det är bättre att ange att man tänkt lösa sms-lån som ej syns på UC vid ansökan om upphöjning eller ska jag bara ansöka som vanligt? Har 4ff, 2 % i riskbedömning.

Funderar på om Bank Norwegian? kan vara den utväg jag söker för att lösa lån och krediter.
Årsikomst på 160 000, inga anmärkningar 5st UC.

Söker isåfall lån på 50-65 000 på max 3år. Min årsinkomst kommer dubbleras inför nästa år.

Är det ens värt en ansökan/UC eller vänta ett år till?

Funderar på om Bank Norwegian? kan vara den utväg jag söker för att lösa lån och krediter.
Årsikomst på 160 000, inga anmärkningar 5st UC.

Söker isåfall lån på 50-65 000 på max 3år. Min årsinkomst kommer dubbleras inför nästa år.

Är det ens värt en ansökan/UC eller vänta ett år till?

Borde vara lugnt tror jag

9% betyg på MinUC kan tilläggas. En UC försvinner den 22:dra september. Bör jag vänta med min ansökan för väldigt större chansen, eller tror ni chanserna är "lika stora" till lån/avslag?

Mitt tips är att du håller ut till 22/9, det är inte många dagar och dina chanser ökar med en förfrågan mindre lycka till!

Hur är dem nu? Hård bedömning?
Ni som har fått avslag vilket kreditbetyg hade ni?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp