Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Hej,

Tänkte söka låna nu i Feb när min betalningsanmärkning försvinner och tänkte fråga er som vet om vilket som är bäst och lättast och även bäst ränta och hur mycket man kan söka skulle behöva 250000 kr så här se det ut för mig nu men förhoppningsvis så sänks kreditscoren . Verka som Bank Norwegian är bra att göra med stämmer detta?

Inkomst 430000
Blanco 45000
underskott 0 kr( Blir ju underskott detta år eftersom jag tog lånet 2014)
FF 4 en försvinner om några dagar
en anmärkning men som sagt försvinner i Feb
kredit Score 4,4

Tack på förhand

Hej,

Tänkte söka låna nu i Feb när min betalningsanmärkning försvinner och tänkte fråga er som vet om vilket som är bäst och lättast och även bäst ränta och hur mycket man kan söka skulle behöva 250000 kr så här se det ut för mig nu men förhoppningsvis så sänks kreditscoren . Verka som Bank Norwegian är bra att göra med stämmer detta?

Inkomst 430000
Blanco 45000
underskott 0 kr( Blir ju underskott detta år eftersom jag tog lånet 2014)
FF 4 en försvinner om några dagar
en anmärkning men som sagt försvinner i Feb
kredit Score 4,4

Tack på förhand

Din score kommer förmodligen att bli sämre efter att din anmärkning försvinner.

Någon som sökt lån hos Norwegian och blivit beviljade eller nekade sista tiden och hur såg era förutsättningar ut?

Tack På förhand!

Detta är jag också intresserad av, antingen direkt hos Norwegian eller via Axo Finans. Någon som sökt ett visst belopp och blivit erbjuden mer eller mindre?

Jag sökte 150tkr den 19:e januari hos Norwegian Bank och blev då erbjuden ett lån på 285tkr.
Jag hade dagen innan blivit av med min ända betalningsanmärkning och även då jag har en relativt ok inkomst, ca 430tkr/år & ca 93tkr i skuld reggat hos UC, så sköt mitt kreditbetyg upp i skyn, från 2,1% när jag hade en betalningsanmärkning och samma natt den försvann, till 13,9% i kreditbetyg !!
Likväl fick jag ett BRA lån hos Norwegian bank !!

Jag sökte 150tkr den 19:e januari hos Norwegian Bank och blev då erbjuden ett lån på 285tkr.
Jag hade dagen innan blivit av med min ända betalningsanmärkning och även då jag har en relativt ok inkomst, ca 430tkr/år & ca 93tkr i skuld reggat hos UC, så sköt mitt kreditbetyg upp i skyn, från 2,1% när jag hade en betalningsanmärkning och samma natt den försvann, till 13,9% i kreditbetyg !!
Likväl fick jag ett BRA lån hos Norwegian bank !!

hur "bra" är det då? vilken ränta ungefär?

11%, så det var mindre bra, men likväl sänkte jag räntan med tanke på ALLA SJUKA 30% räntelån som jag hade...

11%, så det var mindre bra, men likväl sänkte jag räntan med tanke på ALLA SJUKA 30% räntelån som jag hade...

Ah, ja 11 är ju i alla fall inte helt galet.

Ska göra något försök efter sommaren själv tror jag, radikalt högre inkomst för 2014 jämfört 2013 och inte en enda ucfråga kvar i slutet av sommaren..

Kimsan69 Är ju sjukt att gå från 2,3 till 13 hur många förfrågningar hade du? Har din score sjunkit nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp