Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Hur mycket sökte du som lån? Fick Du mer eller mindre beviljat mot vad Du sökte?

Tänkte höra vad ni tror om mig, är rätt körd med lån det förstår jag men när man läst i tråden här så är det ändå några som fått lån på dåliga förhållanden..

Min imkomst 180 000:- ( 220 000 nästa år)
Underskott: 7 000:-
Inga anmärkningar
Historiskt skuldsalo
Kreditbetyg : svag 62,4%
Förfrågningar: 35st

Skulle behöva lösa mina krediter och blanco på ca 80000:-

Hur tror är chansen att jag blir beviljad tror ni? Hoppas inte på för mycket men skulle vara en dröm att få lösa in alla till ett enda lån!

Tacksam för svar

Jag har ett befintligt lån hos Norwegian på 20.000 men vill ta ett nytt lån för att täcka andra kostnader, men om jag ansöker om öka befintligt lån så får jag inte alternativet att använda lånet till att betala tillbaka andra krediter. Som jag har förstått det kan man bara ha ett lån, så ansöka om ett nytt kommer inte fungera.

...men Lin1 - kan Du inte ansöka om att höja upp befintligt lån då? Fungerar inte det eller?

Tänkte höra vad ni tror om mig, är rätt körd med lån det förstår jag men när man läst i tråden här så är det ändå några som fått lån på dåliga förhållanden..

Min imkomst 180 000:- ( 220 000 nästa år)
Underskott: 7 000:-
Inga anmärkningar
Historiskt skuldsalo
Kreditbetyg : svag 62,4%
Förfrågningar: 35st

Skulle behöva lösa mina krediter och blanco på ca 80000:-

Hur tror är chansen att jag blir beviljad tror ni? Hoppas inte på för mycket men skulle vara en dröm att få lösa in alla till ett enda lån!

Tacksam för svar

Vänta till i juni när nya deklarationsuppgifterna finns så kanske det går vägen.. med lite tur kanske du inte har 35 förfrågningar heller...

Grattis Yourhighness!
Själv tänker jag ansöka om ett samlingslån hos dom i nästa vecka, så det är alltid positivt att få veta att det går bra för Er andra när Ni ansöker.
...men tar dom inte UC direkt när man ansöker? Gör dom det efteråt när man redan har blivit godkänd eller blir man direkt BARA preliminärt godkänt eller?

Grattis Yourhighness!
Själv tänker jag ansöka om ett samlingslån hos dom i nästa vecka, så det är alltid positivt att få veta att det går bra för Er andra när Ni ansöker.
...men tar dom inte UC direkt när man ansöker? Gör dom det efteråt när man redan har blivit godkänd eller blir man direkt BARA preliminärt godkänt eller?

Jag sökte på skoj och kollade minuc samtidigt, dom tog uc på stört.

Lasseman, skojar Du med mig nu? Sökte Du verkligen på "skoj"?! Fick du likväl något lån & hur såg dina förutsättningar ut?!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp