- Meddelanden
- 744
- Mottagna reaktioner
- 192
- Poäng
- 377
Ok tack. Hoppas det stämmer
Så om det jag skulle betala 28/1 betalas 28/3 är det lugnt? Plus det som skulle betalas 28/2 betalas även det 28/3 då sägs det inte upp?
Ok tack. Hoppas det stämmer
Kan behöva använda mig utav Bank Norwegian...
Vet att dom är stenhårda med anmärkning/skuld hos KFM.
Men har inget utav detta.
Jag undrar däremot hur fan dom ställer sig till hög Blanco? 100 sidor i den här tråden och det framgår säkerligen men jag har verkligen inte tid att läsa igenom allt.
Har du valt något av dina första erbjudanden Terry?Kan behöva använda mig utav Bank Norwegian...
Jag undrar däremot hur fan dom ställer sig till hög Blanco? 100 sidor i den här tråden och det framgår säkerligen men jag har verkligen inte tid att läsa igenom allt.
Har du valt något av dina första erbjudanden Terry?
Du skulle välja Marginalen? Erbjöd de 350k utan lösen?Japp. Men problemet är att jag fick väldigt få bud. Detta handlar om att jag redan har Marginalen,Wasa och Santander....Så återstår gör ju typ Collector,Remember,ICA av dom som brukar vara vanliga här. Remember är jag tydligen späärad på för ett kort som gick till inkasso 2012 (!!!!!!!!!!!).
Så det verkar faktiskt som att nästa steg/ansökan är lite sista chansen och jag är väldigt VÄLDIGT Beroende utav att Advisa låter mig få lån och då förmodligen genom Bank Norwegian. Många bolag backade tack vare mitt höga blanco tror jag.
Kan behöva använda mig utav Bank Norwegian...
Japp. Men problemet är att jag fick väldigt få bud. Detta handlar om att jag redan har Marginalen,Wasa och Santander....Så återstår gör ju typ Collector,Remember,ICA av dom som brukar vara vanliga här. Remember är jag tydligen späärad på för ett kort som gick till inkasso 2012 (!!!!!!!!!!!).
Så det verkar faktiskt som att nästa steg/ansökan är lite sista chansen och jag är väldigt VÄLDIGT Beroende utav att Advisa låter mig få lån och då förmodligen genom Bank Norwegian. Många bolag backade tack vare mitt höga blanco tror jag.
Minns du hur mycket du hade i lån hos dom samt vilket belopp du fick?