Ett kreditkort måste du alltid avsluta själv. BN kan ju inte veta att du inte vill ha kvar kreditkortet bara för att du har saldot 0kr.Har nån fullbetalat/avslutat sitt kreditkort hos Bank Norwegian?
Behövde ni säga till dom att avsluta/stänga krediten eller gjorde dom det automatiskt?
Hur snabbt rapporterade dom till UC att krediten är avslutad?
Det har varit så tidigare att man fått en första höjning efter 6 månader men det kommer ingen ny höjning automatiskt om ytterligare 6 månader. Om du inte blivit erbjuden en höjning via mejl eller på hemsidan kommer de ta en UC om du ansöker om en höjning själv.Tack för svar.
Jo, jag förstår. Jag tänkte mest OM det skulle vara som så att Norwegian generellt har en 6 månaders "prövoperiod" och sen vanligtvis erbjuder en höjning efter 6 månader.
Ni som har erbjudits en höjning; kom den snabbt efter en inbetalning?
Min UC-score ligger kvar på ungefär samma som när jag sökte. Blev beviljad 30 000. Jag undviker helst att dra på mig en UC i onödan.
Det har varit så tidigare att man fått en första höjning efter 6 månader men det kommer ingen ny höjning automatiskt om ytterligare 6 månader. Om du inte blivit erbjuden en höjning via mejl eller på hemsidan kommer de ta en UC om du ansöker om en höjning själv.
Okej. Mitt kort är utställt i början av januari, och jag har nu betalat in den 6e fakturan (den har kommit de tillhanda idag).
Jag har en kreditgräns på 30 000, och har mer eller mindre konstant maxat det.
Jag har inget erbjudande om höjning.
Ni som blev erbjudna höjning, blev ni erbjudna höjning direkt efter att ni betalat in den sjätte fakturan, eller dröjde det någon/några veckor?