Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian kreditkort

Idag fick jag höra av min lokala spel/postombudsbutik att spelbutiker inte tar emot kreditkort från Bank N. Detta har jag aldrig hört och haft mitt kort i flera år. Någon mer som fått medges ej i en spelbutik? Jag skulle bara köpa frimärken...

Hej på er. Sitter och klurar på att inskaffa ett kreditkort . Hur kommer det sig att nw är så populärt? Bäst helt enkelt??? Vad säger ni?

Idag fick jag höra av min lokala spel/postombudsbutik att spelbutiker inte tar emot kreditkort från Bank N. Detta har jag aldrig hört och haft mitt kort i flera år. Någon mer som fått medges ej i en spelbutik? Jag skulle bara köpa frimärken...
Vart så sen jag skaffa kortet 2018… inget nytt samma OKQ8 first card

Hej på er. Sitter och klurar på att inskaffa ett kreditkort . Hur kommer det sig att nw är så populärt? Bäst helt enkelt??? Vad säger ni?
Dom har alltid vart lättast att få jag fick mitt med 28k i årsinkomst å 20k kredit plus att kortet är gratis men bäst det vettefan

Ja du. Ska läsa på lite . Klart ett gratis kort är ju fint alltid. Bra om man är i lite nöd med vanliga kortet . Chip fel eller så

Sökte med över 30 ff i uc och värdelöst score.
Beviljad 25k
Krediten skapades direkt och jag kunde föra över pengar till mitt egna konto direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp