Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian kreditkort

Står inget om att om anmärkningar?
Jag har fått avslag på min ansökan om kreditkort.

Baserat på offentlig information, samt de upplysningar du har angett i ansökan, gör banken en kreditbedömning.
Centrala förhållanden som bedöms är intäkt, eventuella betalningsanmärkningar osv.

Bedömningen ska ge en bild av om det är rimligt att bevilja en kredit. Ett avslag betyder inte att du inte kan betala, utan är ett resultat av vilken kreditrisk banken kan åta sig.

Detta har jag tagit från Bank Norwegians hemsida antar att det betyder att de inte godkänner betalningsanmärkningar

Någon som blivit beviljad ett högre belopp? Får man besked direkt på skärmen?

Du får besked direkt vilket belopp du får godkänt det står i avtalet du får ladda ner.

Tack Ca5tio. Har du ansökt? Verkar ju vara bra med internetbank, betala räkningar osv.

Tack Ca5tio. Har du ansökt? Verkar ju vara bra med internetbank, betala räkningar osv.
Ja, jag har ansökt och fått beviljat kortet kommer om 7-9 bankdagar kan betala med det ta ut kontant i bankomat och handla med det på internet bra tycker jag.

blev beviljad

Kul, blev beviljad 2500:- med 21 UC, 270.000:- i årsinkomst och 300.000:- i Blanco samt 88.000:- i smslån.

2500-5000 kr och en UC tagen?

Senast ändrad:
Verkar så..det känns ju sisådär på de låga beloppen. Någon som blivit beviljad högre summa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp