Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian kreditkort

Det går att överföra direkt via hemsidan till ditt kontonummer alltså. Enkelt och smidigt! Du behöver alltså inte vänta på något kort.
Hade du högt underskott då du blev beviljad ? Jag har 20 i UC Score och ca 11 förfrågningar men rätt högt underskott. Jag funderar på att söka. Vet inte om det är lätt att få ? Men det verkar så av denna tråd i alla fall

O

280 inkomst

belåning 316 000.
Bla. 5 st maxade krediter
Ok jag funderar också på att söka och har också maxade krediter och 20i UC score och 11 ff men då vet jag kring krediter har ej misskött kredit eller någon anmärkning

Hör av dig hur det gick.
Jag får se hur jag gör och väntar nog ett par dagar och ser om UC uppdateras något avseende januari och vill inte ha för höga förhoppningar då jag varit med om avslag för mycket. Men återkommer till dig
Tack

Innan ni skriver om beviljat så skriv ned förutsättningarna . Inkomst
U-Skott
Score
Ff
Skuld

Får man tillgång till kortet digitalt direkt? Tänker om man får godkänd kredit, kan man då lägga till kortet direkt i Apple Pay eller måste man vänta tills kortet kommer med posten?

Det ni ska skriva är inkomst kontra u-Skott och skuld
Score FF har en viss betydelse men inkomst kontra u-skott ger en bild av KALPEN.
Så sök inte här på BN om ni har skit på detta.

Får man tillgång till kortet digitalt direkt? Tänker om man får godkänd kredit, kan man då lägga till kortet direkt i Apple Pay eller måste man vänta tills kortet kommer med posten?
Kommer efter en dag till
Applepay men du kan överföra direkt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp