Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian kreditkort

ej bankid

Någon som ansökt om detta kort utan att använda bankid? ser att det går att söka via kod till telefon...Någon som har testat den ansökningsmetoden och kan dela med sig hur gången är. Ringer dom upp eller måste man skicka in kopia av leg?

Är det någon som ansökt och blivit beviljad höjning av sin kredit? Ansökte idag fick till svar att jag blivit beviljad höjning med omedelbar verkan men inga pengar på kontot och inte svar på hur mycket höjningen är på.

Får inget svar från BankNorwegian!!

Fick höjning beviljad på mitt BankNorwegian kort, fick svar att höjningen skulle ske med omedelbar verkan men inga pengar på kortet/kontot. Har mejlat flera gånger men endast fått automatsvar att de skulle kontakta mig så fort som möjligt men inget personligt svar. Har även lämnat meddelande på deras kontaktsida men inte det heller har jag fått svar på. Hittar inget telefonnummer utan bara mejladress. Är det någon annan som har svårt att få svar från dem eller är det bara jag?

Har fortfarande inte fått något svar från BankNorwegian

Har fortfarande inte fått något svar från BankNorwegian nu börjar det bli löjligt får inget mer än autosvar/noreply svar oavsett om jag lämnar meddelande via kontaktformulär eller mejlar. Finns det ingen som har någon annan mejladress än post@banknorwegian.se?

Höjning av kredit beviljad!!!

Fick äntligen svar från BankNorwegian min kredit höjdes från 2500 till 10.000 tack för det, behövdes verkligen. Så ni som haft er kredit sen de började och aldrig ansökt om höjning så prova ni också. Det förstås en ny UC så det får ni vara medveten om men jag tycker personligen det är bättre än att ta ett smslån. Jag kan ju betala räkningar med kontot också så allt som jag betalar in med nästa faktura kan jag betala räkningar med vid behov.

jag blev beviljad 125.000 och har skickat in lönespecifikation... men de står bara och väntar på behandling... konstigt jag fick så mycket där och inte på ngn annan bnk... men jag är glad för det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp