Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank norwegian erbjöd mig lån

Hmm..intressant. Två förfrågningar, fast jobb sedan typ 15 år tillbaka årsinkomst 350000 kr, visserligen ett stort underskott men fick avslag på 175000 kr.

Konstigt, då jag för ca 10månader sedan fick godkänt ett lån på 225000:-
Med fast jobb i ca 5år, inkoms då var ca 280000:-, 5ff och ett underskott på 44000 tror jag

Hmm..intressant. Två förfrågningar, fast jobb sedan typ 15 år tillbaka årsinkomst 350000 kr, visserligen ett stort underskott men fick avslag på 175000 kr.
Ja väldigt skumt, håller med. Har du mailat dom och frågat om manuell granskning? Trodde aldrig att dom ens skulle svara på mitt mail då min UC såg förfärlig ut med inkomst och underskott. Men fick pengarna idag( helt sjukt) har redan löst in 4 st lån ska lösa in två till sen är mina samlade på ett och samma förutom ett lån med låg ränta. Hopppas det löser sig för dig! Mvh Huxflux

Framförallt blir det viktigaste för dig att inte dra på dig fler skitlån! Jag hoppas det går som planerat för dig.
tack så mycket, nu jäklar ska det bli bättring :) ska spärra mig hos dom sidor jag lånat förut och de jag hittar :)

Ja väldigt skumt, håller med. Har du mailat dom och frågat om manuell granskning? Trodde aldrig att dom ens skulle svara på mitt mail då min UC såg förfärlig ut med inkomst och underskott. Men fick pengarna idag( helt sjukt) har redan löst in 4 st lån ska lösa in två till sen är mina samlade på ett och samma förutom ett lån med låg ränta. Hopppas det löser sig för dig! Mvh Huxflux
Manuell granskning? Vad ska jag skriva? Hej! Kan ni vara snälla och titta på min ansökan en gång till.. haha

Manuell granskning? Vad ska jag skriva? Hej! Kan ni vara snälla och titta på min ansökan en gång till.. haha
Hej! Jag frågade bara bara om dom kunde göra en manuell granskning på min låneansökan. Annars är det en dator som bestämmer rakt av vad jag förstått?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp