Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank norwegian erbjöd mig lån

hej! Måste meddela något som låter för bra för att vara sant, ansökte om lån med min urusla UC 72000kr i deklarerad inkomst 2015 48000kr i underskott, ansökte om upplåning från 170000kr till 335000 kr fick givetvis avslag på en gång. Maila till dom och skrev att jag har fast inkomst nu med fast jobb, nu fick jag mail att det är preliminärt beviljat. Ska skicka in lönespec skickar in för 6 månader tänkte jag, dom vill ha senaste bara skrev dom. Men fick kass lön denna månad då lönekontoret glömde betala ut 2600kr plus att jag endast jobbade 134 timmar förra månaden. jag tog ut obetald semester också hoppas det inte påverkar allt för mycket. Min snittlön har varit 25-30 k varje månad förutom denna då den låg på 22 skulle haft 24.5k innan skatt är detta. Men men ville mest skriva av mig och hoppas att dom hjälper mig. Ha en bra dag

Blev godkänt nu på en gång efter jag skickat lönespec vad snabba dom var :D nu kan jag lösa bort alla små skit helvetets lån :D kommer spara ca 8000kr I månaden nu :D yes dålig ränta men mycket bättre ön alla dom jag har :D jippi helt sjukt

Hur ser din uc ut? Förfrågningar, anmärkningar?

Hade 11.8% när jag ansökte 4 förfrågningar och 72000kr inkomst 48000kr i underskott inga anmärkningar eller övertrakasseringar, synliga blanco 260k detta för att 35000kr har inte registrerats än. Så egentligen så finns det 295k i blanco på UC.

Senast ändrad:
Men nu löser jag in nästan alla lån. Kommer bli kvar lite grann på ett lån där jag har låg ränta och även några tusen på något annat lån som jag betalar in den 25e. Efter det har jag mer eller mindre samlat mina lån. Till en hög rönta förvisso men som sagt sänker lönekostnaderna med ca8000kr

Grattis måste va skönt :)
Tyvärr har jag anmärkning så för mig blir det att vänta :-/

Tack! Känns riktigt skönt. Fick en riktigt dyr ränta! Hade iof samma ränta innan på mitt lån, innan jag sökte om upplåningen 17.99% effektiv nästan 20% har jag för mig. men ska försöka byta samlingslån när min UC ser bättre ut. Hoppas på lägre ränta någon annanstans så man kan få ned kostnaderna lite mer.

Tack! Känns riktigt skönt. Fick en riktigt dyr ränta! Hade iof samma ränta innan på mitt lån, innan jag sökte om upplåningen 17.99% effektiv nästan 20% har jag för mig. men ska försöka byta samlingslån när min UC ser bättre ut. Hoppas på lägre ränta någon annanstans så man kan få ned kostnaderna lite mer.
Framförallt blir det viktigaste för dig att inte dra på dig fler skitlån! Jag hoppas det går som planerat för dig.

Hmm..intressant. Två förfrågningar, fast jobb sedan typ 15 år tillbaka årsinkomst 350000 kr, visserligen ett stort underskott men fick avslag på 175000 kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp