Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Baka ihop/Samlingslån?

Glöm inte att hålla oss uppdaterade :)

Tjena!

Nu är det sökt, och hittills har det droppats in ett par ganska okej erbjudanden. Kommer såklart vänta hela dagen tills alla har kommit med erbjudanden. Men so far:

Remember: 250000, 9.2%.
Ica Banken: 250000, 6.04%.
Marginalen bank: 250000, 6.44%.
Komplett bank: 250000, 14.8%.

Vilka av dessa kör med kompletteringar, och vilka inte? Önskar ju gärna en så smidig låneprocess som möjligt. :)

Tjena!

Nu är det sökt, och hittills har det droppats in ett par ganska okej erbjudanden. Kommer såklart vänta hela dagen tills alla har kommit med erbjudanden. Men so far:

Remember: 250000, 9.2%.
Ica Banken: 250000, 6.04%.
Marginalen bank: 250000, 6.44%.
Komplett bank: 250000, 14.8%.

Vilka av dessa kör med kompletteringar, och vilka inte? Önskar ju gärna en så smidig låneprocess som möjligt. :)
För mig Remember krävdes inga kompletteringar.
Vilka förutsättningar hade du när du sökte??

Inga kompletteringar på Marginalen för mig, dock värt att nämna att de är överbelastade för tillfället och deras bästa gissning var att utbetalning sker inom 5-8 bankdagar.

Tryck på varje erbjudande. Det står om komplettering behövs.

Japp, jag kikade nu och ingen kräver kompletteringar.

Marginalen gör det egentligen inget att det är lång handläggning. Hinner inte baka in månadens betalningar ändå.

Alla erbjudanden är på 12 år. Ica kör dock rak amortering. För min del vill jag ha annuitet, så månadskostnaden är densamma.

Blir klurigt det här. Vad tror ni? :)

Marginalen gör det egentligen inget att det är lång handläggning. Hinner inte baka in månadens betalningar ändå.

Alla erbjudanden är på 12 år. Ica kör dock rak amortering. För min del vill jag ha annuitet, så månadskostnaden är densamma.

Står det att Ica kör rak amortering?

Tog några dagar extra för mig nyligen när jag fick lån från marginalen. Inga kompletteringar behövdes och inga konstigheter. Gick smidigt.

Japp, står att Ica kör rak amortering.

Nu har det droppat in tre till erbjudanden.
SEB 250000, 10 år. 4,95%.
Collector Bank, 250000, 13 år. 7,4%.
Resurs Bank, 250000, 15 år. 8,8 %.

Jag tog marginalen. Blev beviljad den 18e juni. Fick pengarna 17e juli. Så där har dom inte bråttom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp