Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Baka ihop/Samlingslån?

Hmm, nu står det helt plötsligt "komplettering" på samtliga. Står ingen info om vad för komplettering, men det stod inte i förmiddags. Vad kan dom tänkas behöva komplettering på?

Hmm, nu står det helt plötsligt "komplettering" på samtliga. Står ingen info om vad för komplettering, men det stod inte i förmiddags. Vad kan dom tänkas behöva komplettering på?
Ja det brukar stå under komplettering om komplettering behövs. Vad står det om du trycker på det? Aldrig hört att samtliga ändrar sig och begär komplettering. Plus det brukar stå vilka kompletteringar de vill ha. Tex "3 senaste lönesedlar" under kompletteringar.

På vissa står det vad dom vill ha. Dom flesta står det bara komplettering. Inget mer. Känns lite osäkert..

Har nu fått totalt 13 erbjudanden! Alla kräver visserligen komplettering dock. Men det gör inte så mkt.

Vad vet ni om Sevenday Finans? Dom kom nu med ett väldigt bra erbjudande. Bättre än Ica faktiskt.

Jag har ett lån på sevenday och har inte varit något krångel. De har ju även 3 betalningsfria månader per år man enkelt kan utnyttja. Finns vissa villkor där iofs.

Se
Har nu fått totalt 13 erbjudanden! Alla kräver visserligen komplettering dock. Men det gör inte så mkt.

Vad vet ni om Sevenday Finans? Dom kom nu med ett väldigt bra erbjudande. Bättre än Ica faktiskt.
sevenday är enligt min mening den absolut bästa aktören av de som jag haft. Överlägset bäst tror jag. Bra och kunnig kundtjänst. Ingen säljavdelning somkrånglar. Och jag har vid två tillfällen ökat krediten för att lösa annat skit. Tar ett par dagar att få skuldbrevet men sen är de snabba

11 poäng av 10 möjliga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp