Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa lånen utan UC

Okej det låter smidigt. Får man faktura i brevlådan även fast man har autogiro?

Läste i en annan tråd att allt sköts via autogiro inget hem.

men det kommer en bekräftelse från bankgirocentralen sedan på det utbetalda beloppet... så det kommer visst något i lådan

Hej frogtail stora lånet 50 000 är det någon som provat att söka

-någon som fått beviljat (era förutsättningar?)
-erbjuder de en lägre summa om det inte funkar med den önskade?
-hur gick det sedan? någon skrev att det kom från bankgirocentralen??? men sedan inget?
hur snabbt kom det utskicket i så fall?
-hur är frogtail om man har många ff eller högt underskott? svåra?

mycket frågor men jag tycker det är jätteintressant med ett sådant lån i väntan på ett samlingslån och om det stämmer som ni säger att de inte tar UC så är det ju en jättebra chans att våga prova

hoppas någon kan ge mig lite mer kött på benen

Jag fick ett lån av frogtail trots mkt anmärkningar o sånt...dock får man inte ha skuldsaldo hos kronofogden. De e bara o ansöka så får du se hur mkt du får beviljat :) o de dras på autogiro varje månad...:)

Jag har inga anmärkningar och årsinkomst på 280.000 kr men blev helt nekad? Fick inte ens ett lägsta belopp? Förstår inte riktigt varför?

Jag har inga anmärkningar och årsinkomst på 280.000 kr men blev helt nekad? Fick inte ens ett lägsta belopp? Förstår inte riktigt varför?
Väldigt märkligt faktiskt,kanske dom blivit strängare i sin bedömning dom också,men om det nu är så,vad gjorde att dom nekade dig lånet då?.

Skrev och frågade nu, fick inte fylla i inkomst eller något sådant alls. Det verkar lite skumt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp