Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa kreditkortet

Klarna är konstigt. Vissa månader kan jag handla för 50k, nu har jag en faktura på 13k och ”litet” utrymme. Inte missat en enda räkning. Det är random
Precis vad jag nämnt 100 gånger i detta forum. Klarnas kort är totalt opålitligt.

har det inte med hur du betalar? gör du delbetalningar?

Någon av er visa som kan svara på den här funderingen, eller guida iallafall!
Sökte samlingslån idag och fick erbjudande av bland annat Resurs Bank (Valde dock annat bättre erbjudande),
Men kan jag kontakta Resurs Bank angående ett kreditkort (att använda som ”sista utväg” och ha som en buffert) och använda samma UC som de nyttjade idag?

Sökte samlingslån idag och fick erbjudande av bland annat Resurs Bank (Valde dock annat bättre erbjudande),
Men kan jag kontakta Resurs Bank angående ett kreditkort (att använda som ”sista utväg” och ha som en buffert) och använda samma UC som de nyttjade idag?
Yes det ska gå att göra så.

Ja många gör så. Bigbank t ex erbjöd mig en kontokredit på 50' när jag tog ett lån på 200' förra året.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp