Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa kreditkortet

Hur är det med resurs eller resurs? Mini uc eller bisnode? Läste om att resurs har låga kreditkrav?

Bästa kreditkortet som är utan uc är klarna, du kan få upp till 50k. Jag hade 50k som jag kunde använda. Betalar man sina räkningar i tid och sköter sig så höjer dom varje gång.

Bästa kreditkortet som är utan uc är klarna, du kan få upp till 50k. Jag hade 50k som jag kunde använda. Betalar man sina räkningar i tid och sköter sig så höjer dom varje gång.
Har dom kredit kort?

Fast det där stämmer ju inte. Har haft Klarna-kortet, alltid betalat i tid men de har knappast ”höjt” efter varje betalning. Det är dessutom inte en kreditkort i vanlig mening eftersom man aldrig vet exakt hur mycket man kan handla för. Klarnas komplicerade och svårförståeliga sätt att beräkna köputrymme på gör att man ibland helt plötsligt har mycket lite att handla för. Trots att man ”sköter sig”.

Hur är det med resurs eller resurs? Mini uc eller bisnode? Läste om att resurs har låga kreditkrav?
Resurs har tagit full UC på mig tidigare vid ansökan om deras guldkort. De har nog samma eller liknande krav som de flesta banker när det gäller kreditkort.

Fast det där stämmer ju inte. Har haft Klarna-kortet, alltid betalat i tid men de har knappast ”höjt” efter varje betalning. Det är dessutom inte en kreditkort i vanlig mening eftersom man aldrig vet exakt hur mycket man kan handla för. Klarnas komplicerade och svårförståeliga sätt att beräkna köputrymme på gör att man ibland helt plötsligt har mycket lite att handla för. Trots att man ”sköter sig”.
Men för mig har de höjt och jag var uppe i 50k för 2 månader sedan.
Tagit ut pengar via paypal med engångskort osv.

Ta och fundera på att byta till Coop Mastercard om du kan, man får 0,5 poäng per krona på alla köp, tanka bilen er poäng, handla mat er poäng, köpa kläder er poäng mm. Dom har även vettiga erbjudanden från samarbetspartners som er allt från 1 till 5 poäng per krona
Ska kolla upp det. Precis tagit ut både Ica och OKQ8 så betyget dragit upp till nästan 2% och 6-7 ff så blir nog avvakta i så fall några månader.

Klarna är konstigt. Vissa månader kan jag handla för 50k, nu har jag en faktura på 13k och ”litet” utrymme. Inte missat en enda räkning. Det är random

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp