Det är väldigt beroende på ditt lokala kontor eftersom dom är egna styrda. Personligen från Sundsvall kontoret har jag aldrig fått bra hjälp och när jag får hjälp försöker dom alltid lura på en massa fonder som jag har noll intresse i (sparar själv utanför Handelsbanken) och allmänt dryga. Nu har jag inte tagit några bolån hos Handelsbanken så kan inte svara på hur stränga dom evt är.Varför är Handelsbanken inte bra? Frågan ställs för att jag själv har dem och jag har uppfattat att de är superstränga. Intressant bara att höra andras motiveringar till varför de inte anses vara bra.
Varför är Handelsbanken inte bra? Frågan ställs för att jag själv har dem och jag har uppfattat att de är superstränga. Intressant bara att höra andras motiveringar till varför de inte anses vara bra.
Handelsbanken är nog en av de mest fyrkantiga när det gäller privatpersoner, men när det kommer till olika betalningslösningar för företag, s k payment factory, så var Handelsbanken den enda som kunde lösa problemet.Ja det är tragiskt hur fyrkantiga vissa av storbankerna är.
Tycker Handelsbanken har varit väldigt bra iallafall för mig , själv fick jag ett privatlån på 630k ..tycker även internetbanken är helt ok !Handelsbanken är nog en av de mest fyrkantiga när det gäller privatpersoner, men när det kommer till olika betalningslösningar för företag, s k payment factory, så var Handelsbanken den enda som kunde lösa problemet.