- Meddelanden
- 711
- Mottagna reaktioner
- 98
- Poäng
- 277
hur menar du ? att den inte alltid är nästan maxad vid uppdatering?Absolut inte - men det är alltid bra att ha en kvar som man nyttjar sparsamt.
hur menar du ? att den inte alltid är nästan maxad vid uppdatering?Absolut inte - men det är alltid bra att ha en kvar som man nyttjar sparsamt.
Just så! Jag har en kredit (20.000;-) som jag sällan nyttjar, men när jag gjorde för ett par månader sedan så gick min uc upp till 0.93 från 0,21. Detta för ynka 5.300;- vilket biljetterna kostade.hur menar du ? att den inte alltid är nästan maxad vid uppdatering?
Rent löjligt ...Just ja! När jag månaden efter hade betalat in hela beloppet så sjönk uc´n till 0,17.Just så! Jag har en kredit (20.000;-) som jag sällan nyttjar, men när jag gjorde för ett par månader sedan så gick min uc upp till 0.93 från 0,21. Detta för ynka 5.300;- vilket biljetterna kostade.Rent löjligt ...

Så det sjönk knappt 1% av att du betalade in hela krediten? Hmm.Just ja! När jag månaden efter hade betalat in hela beloppet så sjönk uc´n till 0,17.![]()
Det är extremt lågt betyg. Därav inte så stora hopp när man är nere på nivån . 1% är väldigt mkt dock när man har väldigt bra på sin UC. Har du ex 5-6 % och betalar in hela kredit och! avslutar kan den gå ner till 3 ta. Har du 10-12 har du antagligen många FF och då spelar det såklart även in.Så det sjönk knappt 1% av att du betalade in hela krediten? Hmm.
Nu när du säger det så inser jag precis vad jag skrev, det är ju redan väldigt lågt betyg precis som du säger. Så det är logiskt.Det är extremt lågt betyg. Därav inte så stora hopp när man är nere på nivån . 1% är väldigt mkt dock när man har väldigt bra på sin UC. Har du ex 5-6 % och betalar in hela kredit och! avslutar kan den gå ner till 3 ta. Har du 10-12 har du antagligen många FF och då spelar det såklart även in.