Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

avsluta kredit fast skuld kvar? snygga till sin uc score?

Min betalningsanmärkning försvann den 5 juni och betyget är samma fortfarande19.8.. varför sänks det inte?Medan jag hade betalningsanmärkning var betyget 7,0?!Från juni betyg är 19,8 och sjunker inte?!Det är redan 6 månader!Är det någon som har en liknande situation?
Hur många ff har du? och när tog du senaste?

Nu när du säger det så inser jag precis vad jag skrev, det är ju redan väldigt lågt betyg precis som du säger. Så det är logiskt.

Jaså? Vissa säger så och andra säger att det är mycket bättre att låta krediten stå kvar som oanvänd och betala ner den istället. Så jag funderar faktiskt på att söka en kredit och bara låta den stå som outnyttjad när mina 3 anmärkningar försvinner i januari. Sedan efter att sista anmärkningen försvinner i början på februari kanske vänta tills betyget har uppdaterats några veckor senare och sedan söka mitt större samlingslån?

Tycker du detta låter som en dålig idé?
Jag skulle säga att det är oekonomiskt att bara ha en kredit för att man tror att betyget skulle förbättras. Så svaret är nej på det . En väldigt dålig idé. En uppstädad ekonomi är den bästa!

Där har du nog svaret på varför ditt betyg ser ut som det gör fortfarande. Bli av med minst hälften av dina ff så ska du se att det händer grejer med betyget. 57 förfrågningar är väldigt mycket.
Håller med, aldrig hört någon med så många!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp