Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avsluta bankkonton

Har inte @Lasseman sagt i en tidigare tråd att Skusan inte har befogenhet att ”gå in i” konton alls. Utan de ber isåfall dig om kontoutdrag.

Du har fel i ditt påstående, jag har inte påtalat det en gång utan flertalet gånger ;)

Ingen aning, dom kan som jag nämnt inte begära något alls från någon bank, skuldsanerarna. Dom kan begära att du ska skicka in underlagen dom begär och det som händer om man struntar i det är väl ett avslag pga inte samarbetat antar jag.
Klart jag skickar in det dom behöver isåfall. Samarbete är viktigt annars är det ingen ide jag ens ansöker :)
Vill nog själv inte heller se mina transaktioner då dom är ett minne blott.
Vill börja om från schratch och då vill jag ej bli påmind om detta. Lägger det bakom mig

Jag själv bytte bank pga nystart i livet. Jag hade Nordea och där kan man se 3 år tillbaka. Dom finns kvar även om man avslutar kontot o sen öppnar inom den perioden.

Kan vara kul att öppna konto på en ny bank och inte behöva ha spelhistoriken där som minne!
Ja verkligen det vill man knappast ha.
Ska man börja om vill man ej ha det liggande i fatet ingen trevlig påminelse

Ingen aning, dom kan som jag nämnt inte begära något alls från någon bank, skuldsanerarna. Dom kan begära att du ska skicka in underlagen dom begär och det som händer om man struntar i det är väl ett avslag pga inte samarbetat antar jag.
Sen förstår nog du också att det finns ingen chans för mig att bli skuldfri med löneutmätning :( och leva med utmätning livet ut är ingen höjdare.
Okej man överskuldsatt sig men jag tycker inte jag gjort mig förtjänt av ett liv resten ut med existens minium:(

Sen förstår nog du också att det finns ingen chans för mig att bli skuldfri med löneutmätning :( och leva med utmätning livet ut är ingen höjdare.
Okej man överskuldsatt sig men jag tycker inte jag gjort mig förtjänt av ett liv resten ut med existens minium:(

Låter förjävligt!!! Men tror inte det kommer vara livet ut. Alla får väl skuldsanering tillslut?

Låter förjävligt!!! Men tror inte det kommer vara livet ut. Alla får väl skuldsanering tillslut?
Ja man vet ju inte.
Bedömer man att jag inte är berättigad till det beror ju på handläggaren.
Visar jag mig spelfri och att jag betalat det jag kan. Svarar på frågor är medgörlig är chansen större.
Jag är ingen ungdom heller längre och just nu känner jag mig riktigt gammal o sliten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp