Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avsluta bankkonton

@Syrran lite nyfiken och du får gärna svara om du vill såklart du jobbar ju som sjuksyster right? Har vänner till mig som är syrror och tjänar helt sjuka summor genom att sälja semestrar och ta extra pass på sommaren. Är det inget som du har haft möjlighet till? Vet iofs inte om du jobbar på sjukhus eller vc måste fråga, nyfiken! Kram
Jo det har jag går att jobba hur mycket som helst om man orkar.
Vi har även semestavtal men dom pengarna i veckan extra får jag jobba fem dagar för och tar jag tre extrapass får jag lika mycket ;)
Men ingen semester dag tillbaka.
Är både ute i vården viss procent men har ledarskap också:)
Arbetar både på sjukhus o 1177.
Kram❤️

Vi har även semestavtal men dom pengarna i veckan extra får jag jobba fem dagar för och tar jag tre extrapass får jag lika mycket ;)
Kram❤️

Önskade att ja oxå kunde jobba extra när jag satt med löneutmätning, men jag hade ingen betald övertidsersättning och jobbade redan över 100% pga att i vår bransch är vi alltid slimmad bemanning... :( Orkade därför inte skaffa något ”vid sidan om” arbete heller.

Kram❤️
Jag kan ju förstå att det inte bara är att ”jobba lite extra” inom vården. Nog kämpigt som det är. Beundrar er väldigt mycket ska du veta ❤️

Önskade att ja oxå kunde jobba extra när jag satt med löneutmätning, men jag hade ingen betald övertidsersättning och jobbade redan över 100% pga att i vår bransch är vi alltid slimmad bemanning... :( Orkade därför inte skaffa något ”vid sidan om” arbete heller.
Förstår Kimsan. Alla har ju inte den möjligheten men du har lyckats så bra ändå med allt❤️ En stor eloge till dig och din alltid så sakliga positiva åsikt❤️

Så är det som regel i min bransch med. Tror jag kan ta extrapass som delgivningsman någon kväll eller helg bara

Så är det som regel i min bransch med. Tror jag kan ta extrapass som delgivningsman någon kväll eller helg bara

...men då får Du betalt iallafall?! :) Jag kan ju liksom inte gå in & ta nått extrapass som någon annan ”förvaltare” typ... :( och vi jobbar redan ”häcken av oss” som det är..

...men då får Du betalt iallafall?! :) Jag kan ju liksom inte gå in & ta nått extrapass som någon annan ”förvaltare” typ... :( och vi jobbar redan ”häcken av oss” som det är..

Ja det tror jag, tror timlönen är värd det.

Jag förstår inte riktigt vad du menar nu? Jag betalar ca 1400kr/halvår i försäkringspremie. Den har gått upp varje år ganska drastiskt pga att ja tvingats nyttja försäkringen ganska mycket... :( Har ett litet ”måndagsexemplar” till vovve.
Försäkringen täcker kostnader upp till 35tkr/år.

Jag menade att om det är en rimlig kostnad, så skulle jag prioritera att behålla den. Rimlig tänker jag några hundralappar per månad. 2800 kr per år är ca 250 kr per månad. Rimligt. Däremot 12 000 kr per år, dvs 1000 kr i månaden är inte rimligt i er situation.

Så. Jag skulle behålla försäkringen om det går, men lägg den på månadsbetalning

Jag menade att om det är en rimlig kostnad, så skulle jag prioritera att behålla den. Rimlig tänker jag några hundralappar per månad. 2800 kr per år är ca 250 kr per månad. Rimligt. Däremot 12 000 kr per år, dvs 1000 kr i månaden är inte rimligt i er situation.

Så. Jag skulle behålla försäkringen om det går, men lägg den på månadsbetalning

Tackar för goda råd. Jag har turen att halvårs fakturan förfaller den sista juni samt sista december då jag även har betalfria månader på min skuldsanering, så detta upplägget passar mig lysande :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp