- Meddelanden
- 487
- Mottagna reaktioner
- 210
- Poäng
- 407
Har inga betalningsanmärkningar, inga skulder, inga ärenden hos Kronofogden, års inkomst nästan halv miljon. Även GF Moneys kundtjänst sa till mig att allting ser bra ut och nu kommer de bara kolla om det finns ett pågående ärende/föreläggande hos Kronofogden och sedan kommer de betala kredit.
Jag blev chockad att jag fick att avslag. Jag ringde och frågade varför? Deras svar är att jag hade gamla (betalda)föreläggande hos kfm

??!!
Tycker ni att det är normalt? Det står inget om det under deras krav. Jag har aldrig hört/läst om det hos andra långivare heller.
Så hemsk besviken för att jag var så säker att jag kommer låna från dem. Ingen chans hos andra som tar Bisnode pga många ff.
Nu börjar jag tänka att när pengarna är slut hos sk långivare då påhittar de vad som helst anledning till avslag.
Jag blev chockad att jag fick att avslag. Jag ringde och frågade varför? Deras svar är att jag hade gamla (betalda)föreläggande hos kfm

??!!Tycker ni att det är normalt? Det står inget om det under deras krav. Jag har aldrig hört/läst om det hos andra långivare heller.
Så hemsk besviken för att jag var så säker att jag kommer låna från dem. Ingen chans hos andra som tar Bisnode pga många ff.
Nu börjar jag tänka att när pengarna är slut hos sk långivare då påhittar de vad som helst anledning till avslag.