Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag på skuldsanering pga spelmissbruk – hur lång väntetid?

Grattis och lycka till nu!

Får se om det börjar försvinna skulder från Kronofogden nu då, eller om någon överklagade i sista sekunden, då lär jag höra om det nästa vecka.

Inte hört något än, men det kunde väl ta ett par dagar innan man hörde om överklagan, om det var t.ex. han idioten som gör en överklagan. Men räknar med att det borde vara klart, får vara inne på kronofogden dygnet runt och kolla så att summorna försvinner bort därifrån.

Inte hört något än, men det kunde väl ta ett par dagar innan man hörde om överklagan, om det var t.ex. han idioten som gör en överklagan. Men räknar med att det borde vara klart, får vara inne på kronofogden dygnet runt och kolla så att summorna försvinner bort därifrån.
Hos mig försvann skuldsaldo typ 4 dagar efter lagakraft.

Senast ändrad:
Vardagar? Min vann laga kraft i torsdags.
Borde vara det. Jag jobbar för en myndighet och vi väntar också 4 arbetsdagar efter laga kraft just på grund av posten att den kan komma sent.

Japp idioten hann skicka in, C Information AB. Kom visst fram den 2/3, så en vecka sen. Får se vad som händer med allt.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp