Grattis till skuldsanering ❤️😊Nice. Om ingen överklagar idag eller imorgon då, eller om ingen överklagat men det inte dykt upp för mig än. Tack för snabbt svar!
Hur gick det?Får se om det börjar försvinna skulder från Kronofogden nu då, eller om någon överklagade i sista sekunden, då lär jag höra om det nästa vecka.
Inte hört något än, men det kunde väl ta ett par dagar innan man hörde om överklagan, om det var t.ex. han idioten som gör en överklagan. Men räknar med att det borde vara klart, får vara inne på kronofogden dygnet runt och kolla så att summorna försvinner bort därifrån.Hur gick det?
Hos mig försvann skuldsaldo typ 4 dagar efter lagakraft.Inte hört något än, men det kunde väl ta ett par dagar innan man hörde om överklagan, om det var t.ex. han idioten som gör en överklagan. Men räknar med att det borde vara klart, får vara inne på kronofogden dygnet runt och kolla så att summorna försvinner bort därifrån.
Vardagar? Min vann laga kraft i torsdags.Hos mig försvann skuldsaldo typ 4 dagar efter lagakraft.
Borde vara det. Jag jobbar för en myndighet och vi väntar också 4 arbetsdagar efter laga kraft just på grund av posten att den kan komma sent.Vardagar? Min vann laga kraft i torsdags.
Laga kraft på en onsdag så måndag efter nollades skullderna runt fm på hemsidan.Vardagar? Min vann laga kraft i torsdags.