Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag på skuldsanering pga spelmissbruk – hur lång väntetid?

GRATTIS ! Va bra och nu är det att vänta på förslaget som kommer om ett par månader . Kanske det kommer några kompletterande frågor under tiden .

Liten uppdatering: Fick den 13 januari ett förslag för skuldsanering. Skickade mail direkt om att jag accepterade (även om min hyra gick upp ett par hundralappar, men det klarar jag).

Idag fick jag ett meddelande på Kivra: Beslut om skuldsanering. Hyfsat snabba ryck på slutet här. Jag som fortfarande är hyfsat ny inom det här, finns det något hinder som kan uppstå nu?

Liten uppdatering: Fick den 13 januari ett förslag för skuldsanering. Skickade mail direkt om att jag accepterade (även om min hyra gick upp ett par hundralappar, men det klarar jag).

Idag fick jag ett meddelande på Kivra: Beslut om skuldsanering. Hyfsat snabba ryck på slutet här. Jag som fortfarande är hyfsat ny inom det här, finns det något hinder som kan uppstå nu?
3 veckors väntan på eventuell överklagan från dina borgenärer, sedan vinner det laga kraft och du är "safe". :)

Snyggt!!
Långa tre veckor framför dig! Håller tummarna att ingen överklagar nu. <3

Får man ett meddelande eller nått om nån överklagar? Loggat in på kronofogden och det börjar återkallas skulder där, men är många olika så alla är inte borta. Imorgon har det gått 3 veckor exakt från Beslut om Skuldsanering, räknas det i "direkta veckor" eller är det 21 arbetsdagar?

Får man ett meddelande eller nått om nån överklagar? Loggat in på kronofogden och det börjar återkallas skulder där, men är många olika så alla är inte borta. Imorgon har det gått 3 veckor exakt från Beslut om Skuldsanering, räknas det i "direkta veckor" eller är det 21 arbetsdagar?
21 kalenderdagar är det. Så imorgon är du safe! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp