Klicka på utbetalare ej år så kommer månad för månad upp.Månad för månad? För jag hittar bara klump summa fram till augusti
Klicka på utbetalare ej år så kommer månad för månad upp.Månad för månad? För jag hittar bara klump summa fram till augusti
Ja nu hittade jag! 22 är innan skatt så de har räknat med skattenKlicka på utbetalare ej år så kommer månad för månad upp.
Helt rätt… så räknar man alltidJa nu hittade jag! 22 är innan skatt så de har räknat med skatten
Ja men då borde de väl se att jag bara fått 16 och att de inte gick ihop?Helt rätt… så räknar man alltid
Å du borde förstå att det är inte din vanliga lön du gått ut utan den är mindre pga vab. Du skriver ju själv att du har ett snitt på ca 34000 i månaden innan skatt. Skuldsanering är rehabilitering, ingen rättighet för många som inte klarar av att handskas med pengar.Ja men då borde de väl se att jag bara fått 16 och att de inte gick ihop?
Jo det förstår jag med! Men jag kunde ju inte kräva underhåll den månaden pga av att han hade sina barn.Å du borde förstå att det är inte din vanliga lön du gått ut utan den är mindre pga vab. Du skriver ju själv att du har ett snitt på ca 34000 i månaden innan skatt. Skuldsanering är rehabilitering, ingen rättighet för många som inte klarar av att handskas med pengar.
Vi försöker förklara att du oavsett hur mycket/lite du får i månaden måste betala summan som är bestämd.
Att din sambo sen inte betalar underhåll för han tar barnen mer… där måste du ju förstått konsekvenserna av att få mindre pengar?
25 tror jag de brukar ligga på beroende på månadVad fick du ut en månad då du inte vabbat?