Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag efter inledande-ska jag överklaga?

som rubriken lyder.. fick avslag efter inledande, bör jag överklaga? Och vad bör jag skriva i den?
Tacksam för hjälp.

Kostar inget att överklaga men jag skulle hoppa över det och vänta några år och söka på nytt.

Kostar inget att överklaga men jag skulle hoppa över det och vänta några år och söka på nytt.
Har funderat lite och tror faktiskt att det är just så jag kommer göra.
Jag väntar några år och provar igen, det tråkiga då är ju att skulden kommer öka dramatiskt pga räntorna :(
För de ökar väl trots att dom ligger hos kfm?

Har funderat lite och tror faktiskt att det är just så jag kommer göra.
Jag väntar några år och provar igen, det tråkiga då är ju att skulden kommer öka dramatiskt pga räntorna :(
För de ökar väl trots att dom ligger hos kfm?

Räntor tickar på dag för dag ja

Räntor tickar på dag för dag ja
Tack för svar!
Pratade precis med personen på kfm som tagit beslutet för att få svar på alla frågor.
Och skälet va att skulderna är för nya.
Hon får ju inte ge några direkta råd men hänvisade till kommunens budgetrådgivare och att en överklagan inte skadar.
Så jag får väl fundera en stund till..

Önskar en God Jul och tack igen för svar :)

Tack för svar!
Pratade precis med personen på kfm som tagit beslutet för att få svar på alla frågor.
Och skälet va att skulderna är för nya.
Hon får ju inte ge några direkta råd men hänvisade till kommunens budgetrådgivare och att en överklagan inte skadar.
Så jag får väl fundera en stund till..

Önskar en God Jul och tack igen för svar :)

Men borde handläggaren inte ha sett att skulderna var såpass nya redan innan de påbörjade ett inledande? Vad jag fattat det som så är ett inledande samma sak som att kfm har godkänt en skuldsanering men att det nu hänger på de som man har skuld till. Att de nu får säga ja eller nej till att det går igenom? Har jag kanske fattat fel?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp