Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida finans, blev godkänt när kommer pengarna

Det beror ju i och för sig på din kreditvärdighet. Avida precis som alla andra aktörer gör en individuell bedömning och du kan få en ränta på 22% om du inte är särskilt kreditvärdig men du kan även få en ränta på 5.95%

Exakt

Är något som har någon uppskattning om hur lång tid det brukar ta till att pengarna har landat på kontot? Godkände via Lendo i tisdags förmiddag, fick i onsdag morse ut avtalet ifrån Advida som jag då signerade. Stod att dom skulle återkommer när autogirot va upplagt och när pengarna var utbetalda. Tänker om det är någon som har erfarenhet av hur lång tid processen brukar ta?

Är något som har någon uppskattning om hur lång tid det brukar ta till att pengarna har landat på kontot? Godkände via Lendo i tisdags förmiddag, fick i onsdag morse ut avtalet ifrån Advida som jag då signerade. Stod att dom skulle återkommer när autogirot va upplagt och när pengarna var utbetalda. Tänker om det är någon som har erfarenhet av hur lång tid processen brukar ta?

De har nog gjort utbetalningen idag så pengar imorgon förhoppningsvis.

Om man varit sen med avida några gångermen sen slutlöst sitt lån , är man spärrad därifrån då att få ett nytt lån

Fick nyligen lån av Avida och pengarna dök upp på kontot utan att dom har meddelat om insättning innan.

Fick nyligen lån av Avida och pengarna dök upp på kontot utan att dom har meddelat om insättning innan.
Hur menar du? Du har fått pengarna hehe var glad. Men man kan ju tycka det är aningen underligt/slött att de inte meddelar utbetalning. Däremot säger dom ju att vid beviljande av lån så mottar du pengarna inom 1-2 bankdagar :)

Hur menar du? Du har fått pengarna hehe var glad. Men man kan ju tycka det är aningen underligt/slött att de inte meddelar utbetalning. Däremot säger dom ju att vid beviljande av lån så mottar du pengarna inom 1-2 bankdagar :)
Verkade som att det var lite olika bud i denna tråden angående om Avida mejlade besked om utbetalning eller ej så jag ville bara delge hur det var för mig I deras ”välkomstmejl” så stod det att dom skulle bekräfta på mejl när allt var klart och pengarna var på väg till ens konto men i mitt fall kom alltså aldrig det mejlet, pengarna dök bara upp. Skrev på avtalet på måndagen och fick pengarna på torsdagen.

Verkade som att det var lite olika bud i denna tråden angående om Avida mejlade besked om utbetalning eller ej så jag ville bara delge hur det var för mig I deras ”välkomstmejl” så stod det att dom skulle bekräfta på mejl när allt var klart och pengarna var på väg till ens konto men i mitt fall kom alltså aldrig det mejlet, pengarna dök bara upp. Skrev på avtalet på måndagen och fick pengarna på torsdagen.
Hm, ja. Men företag som sådana brukar väl inte vara allt för seriösa? Annat är det med banklån. Jaja bara tacka och ta emot och vara glad att du fick pengarna iallafall! Men jag håller med dig, du kan ju kontakta dem och lämna in synpunkter/klagomål så att de kan bli bättre och utvecklas till deras nästa kund/kunder!

Någon som vet vad det kan bero på att signeringslänken för Avidalånet inte fungerar?
Är det någon inställning man måste göra? Har ingen blockering av popupfönster iaf.
Tyvärr stängde Avidas kundtjänst 16.30 så jag hann inte ringa idag, så jag tänkte fråga er om ni varit med om ngt liknande att det inte gick att signera?
Kan det vara så att länken spärras efter första försöket som misslyckades?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp