Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avida finans, blev godkänt när kommer pengarna

Som jag förestår har avida ett lån och en kredit? Varav krediten är enklare att få?

Förstör krediten mitt uc betyg mer än ett lån?

Och om jag får 150.000 beviljat i kredit så är det outnyttjat. Men jag kan välja att ta ut 5000kr eller 150.000kr till mitt bankkonto, och beroende på summan jag tar ut så får jag också en avbetalningsplan och hur mycket som kommer dras varje månad?

Som jag förestår har avida ett lån och en kredit? Varav krediten är enklare att få?

Förstör krediten mitt uc betyg mer än ett lån?

Och om jag får 150.000 beviljat i kredit så är det outnyttjat. Men jag kan välja att ta ut 5000kr eller 150.000kr till mitt bankkonto, och beroende på summan jag tar ut så får jag också en avbetalningsplan och hur mycket som kommer dras varje månad?
Och en fråga till på detta, om jag väljer att utnyttja hela beloppet på 150.000 och ta ut till bankkonto, vad är minsta månadskostnaden per månad då? Väljer man det eller väljer dom?

Såg dock att krediten inte är öppen för fler kunder, så det spelar ingen roll. Är lånet mycket svårare att få?

Vad jag uppfattat tidigare så tilläts inga betalningsanmärkningar för att bli beviljad lånet (som ändå också är en kredit än så länge, om man inte spärrar sig för uttag. Står ändå registrerat under blancolån på UC) Bortsett från det har det nog inte varit så svårt att få.

Enligt annan skribent tidigare får man dock inte ta ut hur som helst på lånet, då kan man bli stoppad.

Avida stänger krediten för nya ansökningar, samt drar tillbaka möjligheten till 2 betalningsfria månader/år på Avida-lånet. De kanske måste dra åt svångremmen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp