Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Att klara av en skuldsanering.

Nu har jag skickat in min skuldsaneringsansökan. Jag är fruktansvärt rädd. Konstigt som om det skulle finnas en annan väg?
Jag är så ledsen och besviken att det blev så här. Men det får vara ok. Jag får ta det.
Jag har ju gjort det mesta för att komma till bukt med skulderna, men nu, när jag sammanställt! Helt överjävligt höga skulder. Ränta på ränta effekten.... de senaste 5 åren har jag betalt: över en miljon i räntor.... iof så fått ca 50 per år i skattereduktion ..... så ca 800000! Det är sjukt och jag är sjuk i huvet. Nu fortsätter jag.framåt. Och förhoppningsvis uppåt.

Undrar om det kommer hem och utmäter... får väl kanske 60000 för allt men har inte så mycket möbler och det andra av värde är ju pantat och sålt för att kunna betala räntor skatteskulder och livet:/ men så klart en hel del so. Skulle kunna avyttrasvad tror ni? Besök i en hyresetta?
Tacksam för svar allt skaver.

Undrar om det kommer hem och utmäter... får väl kanske 60000 för allt men har inte så mycket möbler och det andra av värde är ju pantat och sålt för att kunna betala räntor skatteskulder och livet:/ men så klart en hel del so. Skulle kunna avyttrasvad tror ni? Besök i en hyresetta?
Tacksam för svar allt skaver.
Skuldsaneringen utmäter ingenting. Det är isf om du har utmätning el får utmätning innan ett ev inledande. VI hade hus o löneutmätning (vid två tillfällen). Aldrig något besök av KFM för utmätning av saker.

Skönt att höra. Bara liksom att nån går igenom ens saker och så.. såklart är det ens eget ok... Men samtidigt jobbigt att nån avyttrar cycleln som nog är värd 3-4 papp och annat som måste säljas med förlust för att trenden och livet är en annan och livet har blivit svårt för så många... tacksam för alla svar och den inspiration ni alla ger mig. Ibland är det så tungt. Jätte tungt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp