Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Anyfin bisnode 1000 kr fick lån trots låg kreditvärdighet

Aj då din ansökan blev inte godkänt. Förstår inte hur folk blir godkända med flera anmärkningar samt utmätningsförsök....

Märkligt blev beviljad 1000 kr förut men efter jag återbetalt blir jag nekad då jag vill använda "Bryggan", har dom regler om när och hur ofta "Bryggan" får användas?
Jag vet! Märkligt...
Hände exakt samma sak med min sambo. Inkomst över 300k liksom, inget hos KFM och skötte återbetalningen i tid. Menar hon blev ju beviljad första gången, men nej då....nekad.
Jag tror att svaret är ganska enkelt.
Många har fått upp ögonen för detta ”minilån” och de måste därför bli hårdare med vilka de beviljar.

Kunde inte låta bli, provade ansöka jag också igen. Blev också nekad skumt

Dom har nog insett att Bryggan var ett dåligt sätt då många kanske inte återbetalde.

Tror nog detta va marknadsföring. Låna 1000kr utan någon avgift, då blire att folk reggar sig på anyfin o kanske tar de andra lånen.

Sämst detta lån . Jag fick inte låna 1000! Bryggan med 2 i bisnode . Inga andra anmärkningar el annat har jag heller . Andra fick med 1 i bisnode .

Jag fick ta igen och även min vän 1-2 på bisnode. Undrar om de gör en ny bisnode vid varje tillfälle?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp