Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Anyfin bisnode 1000 kr fick lån trots låg kreditvärdighet

Konstigt att vissa får bryggan även med aktivt skuld saldo. Jag fick avslag och har inget skuld saldo 5 gamla anmärkningar

Blev nekad jag med. 350 k i inkomst inget skuldsaldo. Två stycken anmärkningar varav en är utmätningsförsök. På grund av utmätningsförsöket kan jag inte få någon score på bisnode. Kanske det som ger avslag?

Blev nekad jag med. 350 k i inkomst inget skuldsaldo. Två stycken anmärkningar varav en är utmätningsförsök. På grund av utmätningsförsöket kan jag inte få någon score på bisnode. Kanske det som ger avslag?
Mm kanske men konstigt så fall om nu ut mätning försök ger avslag hur kan då vissa beviljas med aktivt skuld saldo det son är märkligt

Men man kan ha score på bisnode trots utmätningsförsök,,,jag har 9 anmärkningar nu 1utmätningsförsök o jag har score 1 inte för att det är nått o hänga i granen men ändå ett score :)

Men man kan ha score på bisnode trots utmätningsförsök,,,jag har 9 anmärkningar nu 1utmätningsförsök o jag har score 1 inte för att det är nått o hänga i granen men ändå ett score :)

Mitt score är 1 på en upplysning. Går jag in på minipplysning.se står det att kreditscore ej kan ges p g.a utmätnkngsförsök.

Stort tack för tipset, hjälpte mig verkligen. Har dåligt betyg i bisnode, annars har jag normala förutsättningar.

Märkligt blev beviljad 1000 kr förut men efter jag återbetalt blir jag nekad då jag vill använda "Bryggan", har dom regler om när och hur ofta "Bryggan" får användas?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp