Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Jag kanske har gjort ett impulsivt fel nu men rätta mig gärna folkens. Valde lendify av de 3 då jag hört dåligt om ikano bank.
Jag är inne på 91% av fullfört information.
Såg sedan att de använder instantor och backade lite grann.
Kan det hända att de ser att jag tagit flera sms lån och neka mig totalt sen?
Plötsligt står jag där och kanske inte kan använda resursbank alls.
Jag öbertänker och tänker kanske värsta scenariot hehe. Men som sagt jag kan inte detta.
Lendify erbjöd mig
Ränta 13% effektiv ränta 14,05%
Tog de på 5 år 2287 kr i månaden.

Någon som kan lägga på mitt hjärta och säga om jag kommer att garanterat få lån av dessa bolag som nämnts ovan.
Är det helt enkelt upp till mig nu? Ingen mer upplysning tas?

Det kan vara en risk att Lendify, ser dina kontoförhavande och nekar dig därefter.
Hoppas att det går igenom för dig..

Jag tror dom mest fokuserar på att se din inkomst så du klarar av att betala lånet. Jag hade både utbetalningar från sms-lån och speltransaktioner i min historik men det gick igenom. Det dom påpekade var en inbetalning till inkasso som jag fick skicka in totalsumman på. Det som blev av det var att det blev lösenkrav på den summan sen fick jag resten utbetalt. Väldigt trevliga att prata med. Utbetalningen skedde på en fredag så fick pengarna på måndagen, så en bankdag. Sen finns det alltid en risk att dom nekar, jag kan inte lova att det beviljas men jag håller tummarna!!

Hur mycket hade du tagit på sms lån då? Var allting kort inpå?
Förstår inte ens hur det är möjligt att man ska bli nekad när man följer deras process och signerat allting. För att plötsligt då dåligt besked. Måste kom.a ett bättre system där!

Men om lendify menar mig det påverkar inge de andra bolagen som nappat va?
De kommer inte se någonting.

Det kan vara en risk att Lendify, ser dina kontoförhavande och nekar dig därefter.
Hoppas att det går igenom för dig..
Vad tycker du då ska jag köra på resursbank istället då?

Vad ska jag göra om jag signerat 91% av info på sidan bara avbryta då eller.
Helvete vilken lurig situation.

Någon som vet hur resursbank fungerar eller om de använder instantor???
Experterna tala är ni snälla:)

Vad tycker du då ska jag köra på resursbank istället då?

Vad ska jag göra om jag signerat 91% av info på sidan bara avbryta då eller.
Helvete vilken lurig situation.

Någon som vet hur resursbank fungerar eller om de använder instantor???
Experterna tala är ni snälla:)

Ta det lugn nu,du får låta Lendify köra.
Herregud resursbank är den lättaste banken att få lån på,och nej dom kör inte instantor.
Du får vänta in resultatet nu.
Förresten körde du på advisa..

Om lendify nekar dig sen så ta kontakt med låneförmedlaren och därefter väljer du resursbank istället. Stimma ner lite, de blir inte bra av att stressa runt såhär.. du har fptr bra erbjudanden pch låneförmedlaren kan hjälpa dig om lendify strular

Hur mycket hade du tagit på sms lån då? Var allting kort inpå?
Förstår inte ens hur det är möjligt att man ska bli nekad när man följer deras process och signerat allting. För att plötsligt då dåligt besked. Måste kom.a ett bättre system där!

Men om lendify menar mig det påverkar inge de andra bolagen som nappat va?
De kommer inte se någonting.
Det var samma månad, utbetalning 2400:- och en på 3000:-
Sen hade jag mycket sämre förutsättningar än du med tex uc 16%
Vet inte hur mycket dom lägger på utbetalningar faktiskt men om dom inte lägger så stor vikt på tex inkasso så kanske det inte spelar så stor roll. Men som sagt kan inte lova nåt.. det är så sjukt nervöst det där så förstår hur du känner:)

Ta det lugn nu,du får låta Lendify köra.
Herregud resursbank är den lättaste banken att få lån på,och nej dom kör inte instantor.
Du får vänta in resultatet nu.
Förresten körde du på advisa..
Men ska jag köra på lendify eller köra på resursbank??? Du säger att resursbank är enklast men ändå att jag ska ta lendify.
Så vilket ska jag ta

Stimma ner lite, de blir inte bra av att stressa runt såhär.. du har fptr bra erbjudanden pch låneförmedlaren kan hjälpa dig om lendify strular
Vem e låneförmedlaren? Är det någon man ska ringa.

Det här verkar ju snurrigt. Rena chansningen. Jag trodde att lendify skulle vara klart eftersom de nappade huh.

Detta lät lite konstigt "Om lendify nekar dig sen så ta kontakt med låneförmedlaren och därefter väljer du resursbank istället".

Varför ska man ta kontakt med någon när man bara ska välja en annan bank. Liksom vad kan låneförmedlaren göra om lendify nekar.

Men ska jag köra på lendify eller köra på resursbank??? Du säger att resursbank är enklast men ändå att jag ska ta lendify.
Så vilket ska jag ta
Men lugna dig människa. Detta är den stressigaste tråden jag läst. Välj Resurs. Inget fel på dom alls. Och läs svaren du får innan du skriver nya frågor nästa gång.

Så vilket ska jag ta

Du valde"lendify"så låt dom köra klart..
Jag gör inte dina val åt dig.
DU har redan gjort valet.
Blir det inte bra ,så kontakta din lånförmedlare och ändra det ..om det går.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp