Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Jag hade sökt på Advisa direkt. Du har berättat om vad du tjänar och hur mycket lån du har men det är fler saker som spelar in som vi inte vet.En ff så nära är inget bra men jag hade ändå sökt på Advisa.
Så dum jag är nästan så att jag vill gråtaaaa fifan. Ärligt talat utifrån förutsättningar min lön och inga ärenden eller skulder kfm.
Tror du jag får napp på något ställe?
Förresten när man söker på advisa får man svar på skärmen efter att de gjort en kreditupplysning? Eller gör de det i efterhand.

Känns ju som om man gamblar ifall om man får napp av 5 olika bolag. Plötsligt blir nekad efter någon upplysning. Ganska viktigt att veta när den görs.

Jag tror det kan bli svårt med flera ff på kort tid kanske bäst att vänta en månad om det går?

Så dum jag är nästan så att jag vill gråtaaaa fifan. Ärligt talat utifrån förutsättningar min lön och inga ärenden eller skulder kfm.
Tror du jag får napp på något ställe?
Förresten när man söker på advisa får man svar på skärmen efter att de gjort en kreditupplysning? Eller gör de det i efterhand.

Känns ju som om man gamblar ifall om man får napp av 5 olika bolag. Plötsligt blir nekad efter någon upplysning. Ganska viktigt att veta när den görs.
Svårt att säga då vi inte vet dina exakta förutsättningar. Du får sms med erbjudande och på deras hemsida

Jag tror det kan bli svårt med flera ff på kort tid kanske bäst att vänta en månad om det går?
Men alla säger ju olika. Vissa säger att jag ska köra redan nu och du kommer få något?
Sedan är de lite stressigt för nästa månad måste de jävla lån en betalas in förfalludatum.

Du får råd här. Vi jobbar inte på din bank så vi vet inte 100%. Slutändan du som tar beslutet. I din sist tror jag inte väntan i en månad hade spelat stor roll

Du får råd här. Vi jobbar inte på din bank så vi vet inte 100%. Slutändan du som tar beslutet. I din sist tror jag inte väntan i en månad hade spelat stor roll
Hej ikano, lendify, resurdbank har nappat jag gjorde ansökan nu på nätet. Snälla kan någon hjälpa mig vad ska jag trycka eller göra. Vilken ska jag välja?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp