Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Tack fick ett bra svar ovan. Men när man tar lånet. Kommer det in på mitt konto först eller betalar de av bara.

Skulle föredra att ja får pengarna in på mitt bankkonto.
De kan inte vi svara på här. Det beror ju på om lånet du väljer har lösenkrav eller inte.
Vill du lösa dem själv får du helt enkelt välja ett lånerbjudande utan lösenkrav

1. Gör ansökan
2. Invänta svar från samtliga banker
3. Se över vilka alternativ som har bäst ränta.
4. Kolla om dom kräver kompletteringar eller inte
5. Välj den bank som inte kräven kompletteringar
6. Det kommer stå om banken har krav att samla lånen eller inte.
7. Välj en bank som inte har krav att samla lånet (lösenkrav). (Är det krav på att samla lån så kommer du få fylla i formulär och du får inte pengarna på kontot utan dom betalar slutbelopp till dina andra banker)
8. Godkänn med bank id
9. Invänta att pengarna kommer på kontot.
10. Säg bort eventuell försäkring som lagts till genom ett mail till banken.
11. Logga in på din bank och ställ fakturan på e-faktura (för att undvika fakturaavgift i vadå 7-12 år? (tjänster, e-faktura: skriv in företagsnmanet, fyll i kundnummer, acceptera)
12. Logga in på banken och på inställningar ta bort alla marknadsutskick och liknande.
13. Begär slutfaktura från dina andra leverantörer och betala bort dom.

Har aldrig vart med om att någon bank gett mig erbjudande om lån sedan nekat mig i efterhand. Någon annan får svara på det. Men med under 2% så ska det inte vara några problem.

Men återkom sedan vart du fått erbjudande från till vilken ränta så hjälper vi dig att välja en bank.

Jag ger dig en stor applåd för hjälpen och uppskattar. Ska gå igenom steg för steg det du skrev ovan. Återkommer när ja hittat rätt.

Tänker eventuellt göra ansökan om ett samlingslån idag utan lösenkrav.
Jag kanske oroar mig för mycket men vad tror ni borde jag få något napp utifrån min beskrivelse?

Får man svar från alla banker direkt eller tar det tid? Måste väl vara smått osannolikt att jag ska bli nekad på alla fronter?

Brukar gå ganska kvickt.

Jag ger dig en stor applåd för hjälpen och uppskattar. Ska gå igenom steg för steg det du skrev ovan. Återkommer när ja hittat rätt.

räknat på hur mycket som du baka in och skicka iväg en ansökan än? Jag är säker på att du får napp på vilket belopp du vill upp till 350k, upp till 12 år med det betyget.

Hej nu är paniken total. Vad är det som går fel. Jag ringde Santander och bad om att höja mitt lån en andra gång. De tog då en kreditupplysning och jag blev så nekad p.g.a för många upplysningar?

Hur är det möjligt kan någon förklara detta för mig. Känns som många har fått lån me sämre förutsättningar. Här verkar alla så säkra och menar att jag kommer att bli beviljad lån.

Hej nu är paniken total. Vad är det som går fel. Jag ringde Santander och bad om att höja mitt lån en andra gång. De tog då en kreditupplysning och jag blev så nekad p.g.a för många upplysningar?

Hur är det möjligt kan någon förklara detta för mig. Känns som många har fått lån me sämre förutsättningar. Här verkar alla så säkra och menar att jag kommer att bli beviljad lån.
Du fick rådet av flera att ansöka på Advisa eller Lendo. Du gjorde dock något helt annat och har nu ännu en Ff som försämrar dina chanser ytterligare.

Du fick rådet av flera att ansöka på Advisa eller Lendo. Du gjorde dock något helt annat och har nu ännu en Ff som försämrar dina chanser ytterligare.
Idioti av mig ser det illa ut med ännu en eller finns det fortfarande chans?
Jävla dumbeslut av mig. Känns som jag agerar för mycket impulsivt bara för att jag vill ordna detta.
Är mina chanser helt rökta att då till något eller finns det chans?

Jag hade sökt på Advisa direkt. Du har berättat om vad du tjänar och hur mycket lån du har men det är fler saker som spelar in som vi inte vet.En ff så nära är inget bra men jag hade ändå sökt på Advisa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp