Om det är samma ”företag” MWS group AB, så står det att konkurs är inledd. Har du kollat vilka som står för utlånandet?Nu var det dags igen. Två år hann det gå innan sambon gick på samma sak en gång till. Minnet är kort + läser inte det finstilta i sin jakt på snabba pengar. Hon hade gjort en ansökan men fick två fakturor i samma kuvert med olika fakturanummer. Nu har två påminnelser kommit. Någon form av kundtjänst går ej att få tag på. Blir det inkasso och KFM om man struntar i det? Vill ju inte betala något som är felaktigt.
Bestrid det och dokumentera allt.Nu var det dags igen. Två år hann det gå innan sambon gick på samma sak en gång till. Minnet är kort + läser inte det finstilta i sin jakt på snabba pengar. Hon hade gjort en ansökan men fick två fakturor i samma kuvert med olika fakturanummer. Nu har två påminnelser kommit. Någon form av kundtjänst går ej att få tag på. Blir det inkasso och KFM om man struntar i det? Vill ju inte betala något som är felaktigt.
Det blir inget. Ni får absolut inte betala de jävlerna. Jag mejlade dem typ tre år sen att jag aldrig ansökt lån via dem och va fan är såna avgifter och att jag aldrig komma betala för nåt skumt de svårar aldrig och de slutade skicka deras löjliga brev/sk påmi till mig.Nu var det dags igen. Två år hann det gå innan sambon gick på samma sak en gång till. Minnet är kort + läser inte det finstilta i sin jakt på snabba pengar. Hon hade gjort en ansökan men fick två fakturor i samma kuvert med olika fakturanummer. Nu har två påminnelser kommit. Någon form av kundtjänst går ej att få tag på. Blir det inkasso och KFM om man struntar i det? Vill ju inte betala något som är felaktigt.