Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ansökningsavgift smscash.nu

Vad i hela??? Fick en faktura utan att få själva lånet, de vill att jag ska betala en avgift ??? E de ens lagligt? 495kr liksom!!!

Det är bluff,båg och bedrägeri.
Stryk över fakturan och bestrid!

Jag fick en likadan utan att ha tagit ett lån. Struntade i det och fick en påminnelseavgift på 250 kr. Betslade den.

Vad i hela??? Fick en faktura utan att få själva lånet, de vill att jag ska betala en avgift ??? E de ens lagligt? 495kr liksom!!!
Betala inte!!! Betalade en gång, fick sedan en påminelse och hot om personlig konkurs osv osv, fick inte tag på företaget.. till slut struntade jag i det och dom har inte hört av sig på ett år. Bluff företag, tänkte åka hem till idioten som driver skiten och trycka upp fakturorna någonstans på han!

Jag betalade också :/ såg inte att det stod på sidan att det kostade 495 kr att ansöka. Var nog i oktober, det stod i räkningen att det skulle få inkasso/kronofogden konsekvenser att inte betala så jag blev rädd.
Kul att ansöka om ett eller tvåtusen kronor, få avslag och få betala 495 kr. Undrar om någon fått det lånet beviljat eller om alla intäkter kommer från nekade ansökningar till 100%. :mad:

Men dom skickar inte till kronofogden.. som sagt så betalade jag och fick ytterligare fakturor

Fick en faktura från dom utan att dom hade hittat ett lån som ja kunde ta. Betalade skiten för o slippa dom sen fick jag idag en påminnelse faktura även att ja betalt skiten innan. Så skickade iväg ett artigt men välformulerat mail att vi kommer troligtvis ses i rätten angående detta. Får vi se vad dom svarar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp